Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Tack LillaEgo07 för den jättefina mössan{#emotions_dlg.flower}
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Viktorsmamma skrev 2010-08-17 14:53:38 följande:
    gud var snygg den var!!!! vilken size har din lilla på huvudet? om hennes mössor även passar Viktor!
    44 tror jag att hon har...men lillaego kan nog sy en i rätt storlek om du ber lite snälltGlad
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-08-17 15:38:22 följande:
    Åh vad roligt att den passade!!  Verkar ju sitta ungefär likadant på din plutt som på min.

Har fixat ett gäng ljuvliga till nu både i denna och ett par andra tyger, att det kunde vara så skojigt att syGlad

Det är bara att inboxa mig om någon har nåt intresse för nåt.

Vet inte riktigt vart jag ska lägga upp alla, tror det blir i mitt galleri här på FL. Sen så ska jag få ut lite fler på T också ikväll om jag bara kommer på passande rubriker.
    lägg in bilden nuuuuuuuu, jag är ju nyfiken på om du har nån mer som faller mej i smaken
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Viktorsmamma skrev 2010-08-17 14:53:38 följande:
    gud var snygg den var!!!! vilken size har din lilla på huvudet? om hennes mössor även passar Viktor!
    Mamma till Simon skrev 2010-08-17 15:06:28 följande:
    44 tror jag att hon har...men lillaego kan nog sy en i rätt storlek om du ber lite snälltGlad
    var tvungen och kolla i bvc-boken...hon hade visst 42cm i omfång för 1 månad sedan
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Väntarochlängtar skrev 2010-08-17 19:32:33 följande:
    Syr du mössor? Vilket nick har du på T? Har du möjligtvis några mössor med bilar eller dinosaurier ? Ålder 6 år
    kolla hennes bildgalleri här på FL
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Väntarochlängtar skrev 2010-08-17 19:32:33 följande:
    Syr du mössor? Vilket nick har du på T? Har du möjligtvis några mössor med bilar eller dinosaurier ? Ålder 6 år
    annars har ju meandi en svart velour mössa med en dinosaurie på nu i sin höstkollektion
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Väntarochlängtar skrev 2010-08-17 19:40:27 följande:
    Tack jag vet... Har kollat in deras kollektion. Är nära vän med en som jobbar på Me and I ´s kontor.
    ok, min son bara skulle ha den Glad
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    sara1981 skrev 2010-08-17 20:10:40 följande:
    Vågar man lägga 1 kr i utropspris? Tänker i första hand på ytterkläder från pop, men även kanske ecco- och kavatskor?Obestämd
    ja det tror jag nog att du vågar
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Elina73 skrev 2010-08-19 08:47:06 följande:
    Hej Det var ett tag sen jag la ut auktioner nu. Testade med några overaller, men jag får inga bud! Trots att en är helt ny. Kan inte nån av er erfarna kolla på mina auktioner och tipsa om jag skrivit konstigt?. Det vore jättesnällt. Behöver tips känner jag.
    www.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx?filter=...
    kommer bara till mina egna auktioner
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16