• ominte

Traderatråden nr 16

TonÃ¥rslisa skrev 2010-08-29 01:09:11 följande:
    Ser att det är fler som har liknande problem. Själv hade jag en köpare som vann en auktion den 20:e
    Jag tänker vänta tills det gått 2 veckor. Sen lämnar jag negativt, får auktionen krediterat och lägger ut den på nytt.
    Tradera tar bort hämndomdömen.
    Självklart tänker jag ta kontakt med köparen innan osv. Har inte hört något från henne, alls.
    VA nä, tradera tar väl inte bort hämndomdömen? Har jag aldrig hört talas om!?
  • ominte
    HonSomVet skrev 2010-08-29 19:31:27 följande:
    Men jag tänkte på det du sa att reflexerna var helt vita, för det var väl den overallen. Jag har en reima-overall med just vita reflexer men jag är ganska säker på att de varit så från början, dvs ljusa reflexer. Jag har jämfört och tittat på andra silvriga reflexer och de blir inte vita när de slits!
    Okej, skitsamma, overallen är under all kritik oavsett
  • ominte
    Sarah84 skrev 2010-08-29 20:19:38 följande:

Jag sålde nyss en jacka på "köp nu" även fast de va bud lagda. Ska de gå?

hade du reservationspris? iså fall kan man köpa dem så länge ingen spräckt reservationspriset
  • ominte
    Wilmis07 skrev 2010-08-29 20:28:22 följande:
    En fråga till.... Jag har en köpare från Finland,hon vill ha mitt kontonr nu,är det något annat jag ska skicka med när hon ska föra över till mig från Finland? Har för mig att jag läst något någonstans.
    minns nåt om att de ska betala nåt extra för att de för över pengar till svenskt konto, de brukar ta en avgift på banken men minns inte hur mycket, någon annan här kanske vet?
  • ominte

förbannade nordea, nu ligger sidan nere igen. samma skit varje månadsslut

• ominte
    Underbara ungar skrev 2010-08-31 20:16:57 följande:
    FAAN vad pisamt....
    Skulle betala en vunnen auktion och skriver FEL summa! Givetvis för lite Min bank accepterar inte att man för över summor på 7 kr (som det hela handlar om)...
    Usch! Jag skäms ihjäl...

Har mailat innehavaren av plagget o frågat hur sjutton vi ska göra nu?
    Kan du inte föra över 10 kr då? Som plåster på såren. SKulle jag ha gjort
Svar på tråden Traderatråden nr 16