LJ2 skrev 2010-05-08 11:28:36 följande:
undra om man vågar lägga ut nåt nu? t verkar gå piss ? hmm.. har massa saker jag vill bli av med ju.. eller avslut till den 20.e ?
Ärligt så tror iaf jag att Traderas höjdpunkt för säljare redan har varit för typ ett år sen... Priserna kommer antagligen inte att gå upp till tidigare nivåer utan plana ut kring dagens nivå eller t o m strax därunder.
Antalet säljare är numera ENORMT och ett och samma plagg hamnar ibland på Tradera 3-4 ggr under sitt "liv".
Sökte man efter en POP-klänning i stl 80 för 2 år sen hittade man en handfull att buda på, dessutom fanns inte deras webshop. Därav höga slutpriser. Numera finns det flera sidor av sökresultat på samma sökning..
Sen har antalet webshoppar exploderat också de senaste åren, så utbudet på nätet rent generellt har ju blivit gigantiskt det med - med chans till kampanjpriser och reafynd osv emellanåt.... och även pga detta lägre priser på Tradera.
Tyvärr får man nog ställa in sig på att guldålderns tid på T är förbi.
Om jag vore du skulle jag lägga ut nu eller till lön, och hoppas på det bästa. Tror inte det är någon större skillnad vare sig om en månad eller om ett halvår eller mer.