Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

x karin76 skrev 2010-05-22 19:19:36 följande:
    Klart man blir lite fundersam.. www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba... Kanske finns någon förklaring?
    Mamma till Simon skrev 2010-05-22 19:16:48 följande:
    instämmer tyvärr
    Jag hoppas såklart på den förklaringen{#lang_emotions_dreamer}*gillar inte budtrissning*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Olivers Mamma skrev 2010-05-23 11:57:56 följande:
    hej hej, Behöver du verkligen fråga det? Stormis, Katvigsalgen, brukar den vara vardag eller hleg? Visst skulle du på den?
    Inte Stormis men vi har åkt på vardagar
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-05-23 17:51:54 följande:
    Snygga!!! Jag blev av med solskyddsdressen fast du inte ville ha den
    Givetvis blev du det-Cars säljer alltid på Tradera oavsett hur plagget i övrigt ser ut
  • Smultronhjärta
    Mamma till Simon skrev 2010-05-23 17:59:35 följande:
    Nä det är andra gången jag har ute den med samma utgångspris så trodde inte jag skulle bli det
    Vad konstigt..Kanske kan det bero på att det är en heldräkt i stor storlek? Ser jag till mig själv så har jag i år köpt tvådelade set till sonen som har 98/104
  • Smultronhjärta
    Olivers Mamma skrev 2010-05-23 18:37:34 följande:
    Visste ni att bekanta inte får bjuda på varandras auktioner? Jag budar minsann på folk som jag känners auktioner och mina vänner kan ibland buda på mina, vill man ha varandras saker och de redan fått bud e det ju skitsvårt o lösa det på annat sätt. Moralisk fråga. Hur ställer ni er till att låta ngn vinna en auktion för att kunna boka billig frakt med schenker/dhl?
    Det där med att boka billigare frakt för att skicka andra grejer har jag gjort några gånger..Föredrar att se det som en vinna-vinna situation
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-05-24 08:21:50 följande:
    har oxå funderat på det där... visst är det märkligt???
    De kanske mest gillas av icketraderare Jo det är sant,det finns de som inte har ett Traderakonto att (miss)bruka och dessutom de som inte ens vet vad Tradera är

Hur är det möjligt?
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-05-24 08:26:24 följande:
    haha VA? Är det så?
    *s*..Jag blev så fascinerad när jag satt där mitt i en grupp med 8 andra par,samtliga runt 30, och ingen visste vad det var! Jag fick lov att nämna Tradera som ett av mina intressen med tanke på hur mycket tid det tar{#lang_emotions_dreamer}

Efter mötet så var min kommentar till maken:Det måste bero på denna lilla skitstad-här kan vi inte bo! Risken finns att vi blir inskränkta
  • Smultronhjärta
    kalmar brud skrev 2010-05-24 08:28:40 följande:
    BUDTRISSNING PÅ MINA AUKTIONER!!! Nej, det ska jag säga att det är det inte. Jag vet inte ens vilka det är som budar, jag känner dom inte ens. Varför skulle jag själv eller någon annan närstående köra budtrissning??? NU får ni väl ändå ge er... Kan man kolla vart personen bor eller som lagt buden??? Ska jag då gå och knacka på deras dörr om dom bor nära och säga att du får inte buda på mina auktioner för att du bor granne med mig...
    Det som talar mest för att det är uppenbar budtrissning är att Knasen budar upp a l l a storlekar och prylar men sällan vinner..Råkar denna vinna så kommer auktionen upp igen.
    Du borde ju veta vem knasen är..h*n har ju vunnit av dig
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-05-24 08:43:08 följande:
    visst är den en nolla efter clearingnr men innan kontonr om man ska sätta in på swedbank från nordea? Gjorde så igår, men nu blev jag så osäker..  (Så du får dina pengar smultron! )
    Japp- man kan fylla på nollor mellan clear och kontonr tills banken är nöjd
Svar på tråden Traderatråden nr 16