Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Traderatråden nr 16

TvåTrollsMamma skrev 2011-03-27 19:00:09 följande:
    Nu ångrar jag verkligen att jag inte köpte en i vintras när de hade 50% Förvånad

Tycker det går segt nu, har avslut om drygt en timme men verkar vara dött
    oj, ja för 50% hade jag absolut köpt en till! ÄLSKAR vår regnbågsoverall!!

Även jag har avslut ikväll. Går sådär, inga fantasisummor direkt, hoppas dock att windstoppern går upp mer föräven om det är ett ok pris nu så gick den för 100 kr mer förra gången den låg ute (hon som inte betalade trots massa mail o sms.. ) så vore ju kul att få samma nu..

Även jag handlar mindre på T u, främst för att jag blivit besviken så galet många ggr så jag köper i princip bara nytt nu...
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma
    Niinis skrev 2011-03-27 20:46:13 följande:
    gud så dåligt det gick ikväll med mina auktioner, fick så dåligt betalt för jätte fina kläder, har aldrig gått så dåligt! Det som slog mig var att under ca 3 dagar så har jag haft problem med att se bilder på tradera, och jag har inte haft samma problem med någon annan sida. Någon som också haft det problemet?? Ser liksom inga bilder alls på kläder, tänkte buda på några själv men går inte då man inte kan se. Tänkte om detta kunde ha att göra med de dåliga auktionerna?
    mina gick helt ok, molo softshellen gick kanske lite väl lågt men men, annars är jag nöjd.. hoppas det inte var att bilder na inte syntes som gjorde att du inte fick bra bud! Galet dåligt av T isåfall.
  • AochJsMamma
    jessican skrev 2011-03-27 21:02:07 följande:
    JAG ÄR ARG!! En köpare vann två par converse av mig och mailar efteråt och säger att hon bara vill ha ETT par. Går det bra?? NEJ!!!!!!!!!!!!!
    vaaaaa?? vad är det för galenpanna???? Klart hon måste betala för båda, hon får väl sälja dem på nytt då! Skrikandes Har hon många omdömen????
  • AochJsMamma
    HonSomVet skrev 2011-04-03 18:56:02 följande:
    Hmm... Skickade ett paket med Schenker som kom fram den 30e, men hon som vann auktionen har fortfarande inte hämtat ut det. Kanske är hon borta över helgen, vem vet, men hon har lämnat omdömen på tradera i fredags i alla fall.

Får väl avvakta några dagar till, annars skicka ett mail till henne. Hur länge ligger paket kvar? 14 dagar?
    för ett litet tag sen var vi sängliggandes, hela familjen, hade då ett schenker paket att hämta men det fick ligga i nästan 2 veckor. Har ju bar agått några dagar, och hon kanske hämtar det i samband med jobb under veckan eller liknande.

Har avslut ikväll, auktioner med höga utrop viulket jag ALDRIG har annars... skitrist ju! Händer absolut ingenting! Visserligen höga priser, men har inte lust att sälja billigare, då försöker jag hellre senare alt ger bort i present. Men iaf, jag har konstaterat att det är tusen ggr roligare med 1 kr där det händer lite!
  • AochJsMamma

Kristus: samma här ! Gick bra,så imorgon blir det att lägga ut fler. Har massor av kavat, puma, Superfit mm som ska väck

• AochJsMamma

Haha Kristus är Kristyr tydligen på ajjfånska! :-d

• AochJsMamma
    zuperduperme skrev 2011-04-06 09:05:33 följande:
    Vad trött ja blir på folk. en person köpt en ny pop skaljacka av mig på köp nu. skickade ca 3-4 dagar efter betalning pga att ja va sjuk men mejlade och sa de. nu har jackan tydligen inte kommmit fram förns nu alltså efter 21 dagar. men jag har inte ansvar för postens slarv mm. gjorde ändå en efterkysning på den och kollade upp bäst ja kunde och erbjöd mig att vi skulle lösa de på nått sätt om den inte kom fram.
    NU har jackan kommit fram men hon ger mig ändå neg, men skriver att hon är nöjd med jackan.
    vilket är helt sjukt i mina ögon. skriver att ja haft dålig kommunikation med henne mm.
    mejlat en massa med henne..

va tvungen att skälla av mig lite. sorry
    å vad trist! Du tror inte ni kan komma överens om att dra tilbaks era neg? Var nån nybörjare som stte neg på mig för att byxan var stor i midjan, vilket jag skrivit i auktionen och att det var anledningen att de var nya typ...vi drog dock tillbaks omdömena bägge två... har hon många omdömen?
  • AochJsMamma
    zuperduperme skrev 2011-04-06 09:31:12 följande:
    såg nu att hon hade ett enda innan mitt. blir så besviken på folk som är sådana.
    i förrgår när ja kom hem från jobbet på natten så hade hon även pratat in ett jätte otrevligt medelande på vår telefonsvare. och på morgonen när ja ringde upp så svarade hon inte.
    sådana människor har inget på tradera att göra-
    anade det..säg till henne att ett neg för henne är betydligt mer "förödande" än ett neg för dig som har många omdömen (antar jag). Hon som satte på mig hade inte alls fattat grejen med neg, hon trodde inte det var så allvarligt (vilket man ju som Tradera-sucker tycker)
  • AochJsMamma
    zuperduperme skrev 2011-04-06 09:40:48 följande:
    ja måste ju säga att jag blev förvånad när ja hörde henne säga att vi måste ha ett allvarligt samtal mm.
    min gubbe bara skrattade.
Svar på tråden Traderatråden nr 16