• Lejån

Traderatråden nr 16

maadicken skrev 2010-04-26 20:53:06 följande:
    tror inte jag fick nåt svar när jag frågade igår, så jag frågar igen (försent iofs) tror ni det är dumt med avslut på söndag? tänkte eftersom det är valborgshelgen...ser att några gör reklam för sina auktioner i tråden. får man göra det nu? i så fall vill jag tala om att jag laddat upp massor med t-shirtar i stl 86 - 98. pop me&i och villervalla bl.a mailingbags köper jag här: www.emmis.se/index.php  i dom packar jag så gott som allt. har ett gäng i olika storlekar.
    Du hade massor som jag ville ha ju.
    längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    maadicken skrev 2010-04-26 21:54:39 följande:
    och mer kommer det under veckan. byxor och shorts
    Låter farligt.
  • Lejån

Yeeeah!

Paket idag, efter över en månads väntetid. Men nu äntligen har kidsen skaljackor och skalbyxor.

Lite butter bara att jackan till lilleman blev grön och inte turkos men man kan väl inte få allt här i världen.

• Lejån
    h80 skrev 2010-04-27 20:13:17 följande:
    Åh vad bra att du också fick ditt :)
    Ja det känns så skönt! Var ju lite pengar... Men nu har de både byxor och jacka och det kan få bli vår!
  • Lejån
    nericia77 skrev 2010-04-29 22:09:17 följande:
    oj va jobbiga säljare o köpare en del verkar råka utför. själv har jag inte haft nå större problem, än "peppar peppar" .har ni någon erfarenhet av såna där badkläder som är hela som ska vara mot solen, alltså för barn.vi ska på solsemester o då funderar jag på en sån, men e tveksam på om ens min son kommer vilja ha på sig en sån
    Om ni ska på SOL-semester så är de ju nästan ett måste för att skydda mot solen. Tycker de är jättebra och de torkar fort också.
  • Lejån
    nericia77 skrev 2010-05-01 08:24:22 följande:
    ok, hmm då kanske det är bättre o införskaffa ett helt set. än två delat. eller så får jag köpa båda då e jag ju på den säkra sidan. haha
    De har båda haft heldräkt när de var runt 1 år, och lilleman kommer även att få ha den i sommar när han är 2. Stora tjejen som snart blir 5 har nu ett tvådelat set.

Jag kan nog tycka att tvådelat har sina fördelar om man har en liten med blöja, för det är ju enklare att byta och sedan så kan de även bara ha tröjan t.ex.

Men heldräkten är ju bra att det inte blir några "glipor".

Det är nog vilket som.
  • Lejån

Någon som har koll på vad det kan kosta att skicka en ståbräda med schenker?

Tänkte kolla innan jag börjar projekt mäta.

• Lejån

Här är en till som hoppas på ninjor ikväll.
    Alltid lika spännande att invänta avslut...

Hannah74,
    har du någon aning om innermått på lackskorna?

• Lejån

Yeeah, så nöjd att det finns lite ninjor i krokarna!
    Trodde allt skulle bli osålt, la mest ut för att testa när det nu var kampanj på osålt avgiften men verkar få sälja en del ändå. Sååå skönt!

• Lejån
    mariahammarberg skrev 2010-05-02 21:19:18 följande:
    har inte fått betalt för en vara, mina fem arbetsdagar har gåt men hur går man vidare? Till saken hör att köparen numera har avslutat sitt traderakonto.... budet lades den 18:e auktionen gick ut den 24:e kan inte se när kontot avaktiverades....kan man lägga upp autionen igen? Måste jag ändå betala avgift till tradera - de tror ju att jag sålt varan?www.tradera.com/Rosa-tunika-med-fjarilar-stor...
    Kan ju bero på att personen inte hann betala sin traderafaktura i tid. Om jag var du skulle jag börja emd att maila köparen...
Svar på tråden Traderatråden nr 16