Inlägg från: stockrosen |Visa alla inlägg
  • stockrosen
    Jessika82 skrev 2010-03-30 21:35:50 följande:
    det är väl bara att ställa fråga är varan noppig eller inte
    Jo, man får tydligen göra något slags formulär som man skickar till folk innan man budar. MEN det skall inte behövas anser jag. Men visst, jag får skylla mig själv.
  • stockrosen

Ja, just nu känner jag att jag har gått mer back dvs förlorat på att köpa begagnat här på T. Visserligen så har man väl gjort något kap nån gång men alla de ggr man inte vart nöjd börjar skjuta upp i höjden. Då är det bättre att köpa på rea eller vanligt pris och sen sälja själv......

Äsh, jag är bara lite grinig just nu.

• stockrosen

Ni som är duktiga på ninja!
    Ställer ni klockan så ni vet när det är 15 sekunder kvar eller hur gör ni????

• stockrosen
    Mawe123 skrev 2010-03-31 21:51:26 följande:
    Jag menar egentligen all märkning, gillar det inte  men har inte klagat på ett litet namn men av någon anledning så våldför sig vissa på plaggen när de märker dem..
    Skyldig {#lang_emotions_embarassed} Eller förr var jag sån i alla fall innan jag upptäckte Tradera och att jag faktiskt kunde få lite pengar för kläderna. Nu har jag stryketiketter
  • stockrosen
    Mawe123 skrev 2010-03-31 21:57:24 följande:
    Jag tycker att man kan upplysa ev köpare om en sådan märkning, men det kanske är jag som är känslig.
    GIVETVIS!
    Självklart tycker jag!
  • stockrosen
    ominte skrev 2010-04-01 20:59:32 följande:
    Vilka fynd du gör JÄTTEFINA!!! Vart gräver du fram alla dessa fynd nånstans??
    Jag undrar EXAKT samma sak

Smultronhjärta:
    hur gör du?
    Söker du på märke typ Me and I eller går du in på flickläder str....?

Vill du avslöja det

(Tack för ditt fina omdöme. Skall lägga ditt imorgon )
  • stockrosen
    Smultronhjärta skrev 2010-04-07 21:47:59 följande:
    Återstår att se Tog denna på köp-nu trots att det stod fint använt skick-jag gick på det lilla med ack så viktiga ordet mkt www.tradera.com/pop-po-p-polarn-pyret-tunika-...
    Den har jag också....Fick den tillsammans med byxorna du köpte. Den är fin men jag har bara använt den 2 ggr....funderar dock på att spara den av sentimentala skäl .
  • stockrosen

Jag tycker att Pops skaljackor är lite trista i färgerna. Det är "liksom samma gamla vanliga" och inget utöver. Jag vill ha lite glada & roliga färger....Speciellt under sommaren.

Var på mässan i fredags och köpte så snygg mössa från Kameleont till sonen. Fina regnbågsfärger. Blir kanon nu till våren

Svar på tråden Traderatråden nr 16