Inlägg från: stockrosen |Visa alla inlägg
  • stockrosen
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-26 22:49:02 följande:
    Asså vad är det där för nåt?? Nån kompis som sitter och budar upp en vanlig jacka till 1000kr, fattar inte riktigt :)
    Fattar inte heller. Kan inte vara på riktigt i alla fall....jackan är ju inte värd så mkt pengar. Någon idiot som skämtar eller?
  • stockrosen
    maggan75 skrev 2010-03-26 22:53:57 följande:
    men det står ju i tilläggs beskrivningen att det är ngn som jävlas med henne ...
    Jaha...oj, det har jag missat! Sorry...måste kolla.
  • stockrosen

NÄÄÄ, men vad otroligt tråkigt! Vad är det för knäppa människor som håller på så här?
    {#lang_emotions_surprised}

• stockrosen
    kalmar brud skrev 2010-03-27 13:39:24 följande:
    Någon som vet hur det går med 116 kläder....? Jag har 5 par mjukisbyxor från lindex till pojk i storlek 116, ett par name it och ett par andra... Ska man lägga dom från lindex i ett paket?
    Sålde mina mjukisbyxor från Lindex MEN storlek 104 för bara 16 spänn .
    De var knappt använda............SURT.
  • stockrosen

Äsh, känner mig lite nere. Allt som jag vill ha drar iväg i pris. Snygga vårjackor i str 74/80 springer iväg.
    PoP skaloveraller drar iväg............
    Jag gör nästan aldrig några fynd. SUCK.

• stockrosen
    ominte skrev 2010-03-28 19:34:52 följande:
    Gud vad arg jag är Och ledsen! Loggade in idag på tradden och har fått ett negativt omdöme för första gången Kravet från säljaren var att få betalt inom 3 dagar och jag betalade inom 3 (på den tredje dagen för att vara exakt) och så får man neg!!!?? Åhh är aååå arg att jag redan gav henne positivt för jag skulle vilja hämnas. GRRRRRRRRRRRR Hur får man henne att ta tillbaka det
    Verkligen urdåligt!!!!!!!!!!!
    Fy sjutton vad arg jag hade varit. Ojuste att sätta negativt för det så snabbt.

Det har hänt ett flertal ggr att mina köpare vart lite sena. Det kan ju vara vad som helst, sjuka barn, egna sjukdomar, stress....ja herregud, man är ju inte mer än mänsklig. Aldrig att jag vart arg för det utan påmint snällt och sen har jag fått pengarna. Kan inte förstå sånt tänkt som din säljare har. . Maila och fråga. Be att få förklaring till varför hon är så hård.
  • stockrosen
    charmmiss skrev 2010-03-29 22:16:45 följande:
    vad har ni för ytterkläder på era barn när det är 5+ grader ute, blött och slaskigt. Min treåring har sin reima overall men idag när jag hämtade henne från dagis så var den helt lerig och grusig, känns som att den slits för mycket i gruset, vill ju att lilla tjejen ska kunna ha den sen. Har köpt hello kitty regnkläder men byxorna är ofodrade, fast jackan har avtagbar fleece, kan man ha det setet och kanske fleece byxor under? eller vad har ni på era barn nu? Lillan har ju sin pop overall men hon sitter ju bara i vagn när de går ut på dagis. blev lite OT
    Min har sin vinteroverall som är sönder här och där och som jag kommer slänga.
    Vill också köpa fleecefodrade byxor till honom (har jacka)....skall nog kolla på T....

Lillan är bara ett år men går utmärkt och jag har precis börjat låta henne gå ute. har köpt fleecefodrade byxor även till henne som jag väntar på skall komma.....

Det är lite svårt nu. För det är inte så varmt ute på morgoen och ganska rått....
  • stockrosen
    TinaZ skrev 2010-03-30 15:38:30 följande:
    Wow prolistern funkade denna gången med. Så himla praktiskt ju! Om man ändrar till automatiskt vinnarmail, funkar det direkt då?
    Jag har liknande fråga som ovanstående.
    Har börjat med automatiskt vinnarmail och undrar om allt är klart när man gått in på säljverktyg och fyllt i vinnarmailet. Fungerar det då direkt?
  • stockrosen

Nu skiter jag i att handla begagnat. Ursäkta uttrycket men är lite irriterad. Köpte en pyjamas för bara 10 kr + 24 i frakt och den är nopprig. Står inget om det i annonsen. Iförsig så är det en pyjamas och hon skall sova i den men ändå. Gillar inte noppriga kläder. Och det handlar inte om  några pengar men ändå. Nä, nu avlägger jag ett löfte om att inte handla begagnat mera!

Nu är det bara nytt som gäller framöver.

Svar på tråden Traderatråden nr 16