Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

MejaKiZnic skrev 2010-03-23 18:45:21 följande:
    Ang. storleken så tror jag inte man kan få mer, möjligen 250:-. Små storlekar går lite sämre medan större jackor kan ligga på ca 500:- även om de är begagnade
    ja det var precis det jag menade
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

Nu börjar snart mina avslut..hade hoppats att min Hummel overall stigit lite till men jag har annat som gått mycket bättre än vad jag hade tänkt mej så jag får väl vara nöjd ändå

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Ellan 76 skrev 2010-03-24 09:41:36 följande:
    Smultronhjärta: ja jag fattar inte varför nån inte lagt bud. Innan hade jag den på unisex men ändrade till pojk och då såg jag att fler klickade på den. Tänkte att den kanske är ute fel säsong, att folk vill ha vårkläder nu.
    Du tror inte att det är många som inte använder body när de kommit upp i stl.86
    Det gjorde iaf inte jag på mina killar
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Ellan 76 skrev 2010-03-24 10:06:23 följande:
    Mamma till Simon: ja jag funderade lite på det. Samtidigt är ju strl 86 från 1-1½ år. Och är det många som har tröja på en 1 åring?
    Ingenaning...men när mina var det så använde inte jag det iaf...men självklart borde det ju finnas nån som gör det 
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Jessika82 skrev 2010-03-24 18:32:01 följande:
    Hur gör ni med bebiskläderHur dela man upp på bästa sätt? flick unisex och pojk med tanke på färg osv...om ni har en ljusblå body sätter ni det på pojk eller unisex?
    på pojk
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    melizza skrev 2010-03-24 20:36:35 följande:
    hej alla T experter jag har en auktion ute med en tröja och matchande leggings till och nu har jag fått en förfrågan om jag kan sälja endast tröjan för hon har redan dem leggingsen......hur gör man då?? ska jag ta bort annonsen och lägga upp två nya?? kan tillägga att inga bud är lagda på den än så den går ju att ta bort
    Hade jag inte orkat bry mej om...hon får väl sälja dem själv sedan.
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-03-25 16:19:04 följande:
    Jag vet inte riktigt vad jag tycker om mina avslut ikväll mer än att en viss skaloverall går heeelt ok
    Ja jösses vad bra
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    MejaKiZnic skrev 2010-03-25 21:20:19 följande:
    HAHA fick ett roligt mail ang. en annons på blocket om man fick hyra min vagn som jag har till salu en dag vet ej om det var en seriös fråga men fick mig ett gott skratt
    Kanske ville testa om det var nått för dem{#lang_emotions_wink} 
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    namera skrev 2010-03-26 09:19:42 följande:
    Hoppar in här. Har köpt lite saker på tradera tidigare och nu har jag lagt ut de första auktionerna (kurslitteratur inom omvårdnad). Hoppas någon nappar. Har lite problem just nu med en säljare som uppgett felaktigt kontonummer (hon måste ha missat några siffror) och nu hör hon inte av sig på nytt. Jag har skrivit och förklarat att något måste vara tokigt med kontonumret, men sedan är det bara knäpptyst. Ville ju så gärna ha det jag budat in!
    Hon har inget mobilnummer, så du kan sms.:a henne?
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16