Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

Rokka Jill skrev 2010-03-22 19:07:55 följande:
    TACKAR
    varsågod{#lang_emotions_sunny}
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Ärta skrev 2010-03-22 19:59:24 följande:
    Wow. Tack för tipset om skatten. Både jag och mannen har en rejäl slant att vänta och då har vi inte räknat in avdrag för bilarna än. :D
    Kul för er...vi ska betala tillbaka över 12000kr{#lang_emotions_frown}
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-22 20:21:04 följande:
    Ojojoj, det var saftigt! Har ni eget företag eller varför så mycket?Själv fick jag tillbaka en hel del men sambon fick typ 100kr el nåt
    Helt OT
    Nä inget eget...det är min man som får så mycket jag fick bara 288kr. Förra året fick vi 17000 och då kom det VERKLIGEN som en chock för han har alltid fått tillbaka innan.
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Ellan 76 skrev 2010-03-23 12:36:12 följande:
    Gick in nu och kollade mina auktioner. En har budat på ett plagg och leder detta. Går in på hans sida och ser att han har ett negativt com lyder så här:Vara försiktig med denna man. Han fick min bank detaljer och försvannKänns inte så kul att sälja till honom om han vinner plagget. Samtidigt så var detta 0711 så det är ju ett tag sedan... Men frågan är om jag ska spärra honom från att fortsätta buda? Hur gör man isf??
    Han verkar ju ha många bra omdömen efter det...inget jag skulle bry mej om
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    {#lang_emotions_surprised}
    Viktorsmamma skrev 2010-03-23 12:40:20 följande:
    dessa fläckar missar väl ingen eller? :S
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Ellan 76 skrev 2010-03-23 12:42:23 följande:
    Staffenassar: Nä jag fattar inte heller riktigt där med bankdetaljer och stack?! Han har inte heller gjort nåt svar till den som gett negativt.
    Den som skrev det menar säkert att han fick kontouppgifter och sedan hörde hon inget mer...eller tolkar jag fel nu{#lang_emotions_undecided}
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    AochJsMamma skrev 2010-03-23 18:21:29 följande:
    superfynd!! O SÅ fin!
    Ja, vi behövde egentligen ingen mer skaljacka just nu...men till det priset kan jag lägga den i växalådan ett tag.
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-03-23 18:41:05 följande:
    eller sälja den dyyyyyrt. Var det inte en sån som gick för jättemycket igår/förrgår
    jo..men den var i större storlek
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16