Inlägg från: x karin76 |Visa alla inlägg
  • x karin76

Traderatråden nr 16

Mammiztill2 skrev 2010-04-27 19:10:55 följande:
    149 kronor. vad tänker fol med som budat`? Aldrog använda? människan har ju å sig dem fniss. Hur kunde du tipsa köparen? hade personen ute egna annonser? el hur får man tag på andra?
    Ja jag tror inte de går att köpa längre i butik, är nog därför. Jag tänkte fynda ett par billigare (iaf under 100 kr) så jag får väl välja ett annat märke då.

Ja jag mailade köparen via en auktion hon har ute, hon svarade och tackade, så det var ju bra. Sen kanske hon köper dem ändå, vad vet jag.. hon vill kanske ha dem ändå. Men man vill kanske inte buda lika högt på ett par beg som på ett par nya...
    ★ Jack 2007 ★ Cleo 2009 ★ www.tradera.com/auktioner/x_karin
  • x karin76
    Smultronhjärta skrev 2010-04-27 19:28:45 följande:
    Jag hade köpt Fix om jag var du..De är bättre tycker jagwww.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=702...
    Det är ju det som är problemet.. "slut i lager"....

Sen tycker jag de är i dyraste laget att ha till lillsmulan om hon bara kommer att ha dem kanske 5-6 ggr i sommar, tror inte de blir använda så mycket mer i stl 80-86 som jag söker. Har FIX ljusblåa fleecejacka till henne som jag köpte med rabatt, men överdragsbyxor tar jag gärna ett par billigare av.
  • x karin76
    Smultronhjärta skrev 2010-04-27 17:04:15 följande:
    "Råkade" visst handla till växalådan igen!Sen att jag mailade säljaren och bad henne sätta ett köp-nu är en annan sakÄlskar kopparna så även om den får ligga till nästa sommar så var jag tvungenwww.tradera.com/Helt-ny-klannig-Molo-size-86-...
    Det finns ett par fina saker ute till växalådan nu.
  • x karin76
    mage06 skrev 2010-04-28 09:55:18 följande:
    Vad roligt, grattis! Fin och bra pris! Hade så roligt åt det där med växalådan...har aldrig haft någon sån "låda" direkt *fniss*. Så vips hade jag budat hem två auktioner med "för stora" kläder...så nu har väl jag snart också en växalåda www.tradera.com/DAY-Birger-at-Mikkelsen-linne...www.tradera.com/ZARA-tuffa-knickers-shorts-st...Åh, nu vill jag ha dessa...till två barn! Inte billigt...Så jag får nog satsa på nästa sommar och Tradera, hahawww.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetai...
    Både Lindex och HM har en nästan exakt likadan byxdress för typ halva det priset. Vi köpte den från HM.
  • x karin76

Förlåt för lite OT, men jag köpte häromdagen en singoallablus med Pippi-motiv från en tjej som syr upp kläder. Fick den GALET snabbt (dagen efter jag beställde den), och till jättebra pris. Den var typ hur söt som helst: http://www.familjeliv.se/hem/x_karin76/gallery/phpiymix5.jpg
    Ursäkta blurrig bild men tösen är aldrig stilla och kameran lite seg...

Hon säljer sina plagg även på Tradera, Spunk heter märket hon har. Rekommenderas absolut! (Hittade henne via en Traderaauktion, och beställde via hennes hemsida.)

• x karin76

Ska tillägga att det är en blus i stl 86 men vi har den som klänning redan nu när hon har 74/80 i övrigt. Provade lite snabbt när paketet kom med posten, så strumpbyxorna har lite gällivarehängvarning ser jag..

• x karin76
    nericia77 skrev 2010-04-28 21:38:41 följande:
    va fin!har du hemside adressen?
    spunkis.se

Hon har lite andra tyger än vad som finns på hemsidan också tydligen, man ser ju lite grann på hennes Traderaauktioner (nuvarande + avslutade) vad som finns.
Svar på tråden Traderatråden nr 16