Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Traderatråden nr 16

anette 81 skrev 2010-10-15 08:34:39 följande:
    jag chansar
    min dotters fot är oxå 14,5cm, jag köpte skor med innermåttet 16,4cm.
    17cm tycker jag låter stort. skon ska ju vara 1,5-.2cm större än barnets fot
  • charmmiss
    stjärna4 skrev 2010-10-15 20:52:23 följande:
    Hoppas jag kan få svar här!Mitt första traderaköp blev inte riktigt vad jag tänkt mig!!!Vannen auktion för snart 2 veckor sedan och betalade dagen efter.Skickade då till henne att jag satt in pengarna.Iförrgår började jagfundera lite mer på var mitt paket blivit av och skickade ett mail och ett sms till henne,men inget svar!!!
    Såg att en annan hade skrivit negativt omdöme idag pga att hon inte fått varan,så förmodligen har jag också blivit lurad!Hur gör jag nu?????
    testa att ringa upp henne på mobilen, svarar hon inte så kan du försöka hitta henne på hitta.se och se om du får upp ett hemnummer som du kan ringa upp.
  • charmmiss

vilken dag jag haft
    först får jag ett negativt omdöme där köparen har tryckt fel, ska vara positivt, hoppas tradera tar bort den snart.

sen får jag svar angående det klädpaket som en säljare förväxlat med en annans, köparen som fått mitt klädpaket vil inte byta tillbaka, utan behålla mitt paket, grrr!!!

Och sen när jag skulle logga in på FL så har jag fått en varning och skrivstopp. Kontaktar supporten och de har visst gjort fel så varningen och skrivstoppet togs bort.

hoppas dagens eländen tar slut nu.

• charmmiss
    Pixxi skrev 2010-10-16 20:58:17 följande:
    Jag förstår inte hur man kan lämna negativt av misstag. Man får ju en varning innan man lägger det, eller har de tagit bort det? Jag har bara lämnat ett negativt.
    alltså ärligt talat fattar inte jag heller det. tror inte de tagit bort varningen.
    Fick precis mail från henne där hon skrev att hon skulle ringa tradera imorgon. vet ej om de ens har telefontid imorgon.

så här ser det negativa ut, lite lustigt ändå, massa plus tecken efter ett minus

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • charmmiss
    TheStar skrev 2010-10-16 22:07:26 följande:
    Verkar som om de kör en drive där alla som fått 10 omdömen "nyligen" får sälja 10 auktioner med halv provision, har man fått en 100-omdömesstjärna nyss får man sälja 100 st o.s.v.  Gäller auktioner som läggs upp till och med i morgon. Inget man anmäler sig till utan man fick ett "personligt" mail med mycket högtravande stil:

"Att få 100 positiva omdömen på Tradera är en fantastisk prestation. Bara de bästa och mest engagerade medlemmarna når den milstolpen.

Tack för att du är med och gör Tradera till vad det är!

Skriv ut ditt bifogade diplom och visa stolt upp det.

För att visa hur stolta vi på Tradera är att få ha dig som medlem och fira din nya stjärna så har du chansen att lägga upp 100 objekt till specialpris."

Haha! Har inte skrivit ut mitt diplom än
    vad trist. sånt mail har inte jag fått
  • charmmiss
    TheStar skrev 2010-10-16 22:22:06 följande:
    Man ska nog ha fått en ny stjärntyp rätt nyligen och jag gissar att du passerat en sådan gräns för rätt länge sen eftersom du har så många omdömen. Skulle tro att detta är en engångsgrej - bara ännu ett i raden av erbjudanden som de klurat ut att de kan kalla för att fira en ny stjärna - och om man får en ny stjärna nästa vecka är det nog inte säkert att man får samma erbjudande.

Om det är diplomet du är ute efter kan du säkert maila Tradera och be om ett
    ok, det var ju synd.

diplomet klarar jag mig utan
Svar på tråden Traderatråden nr 16