Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

Carmen1 skrev 2011-08-03 23:03:59 följande:
    Lägg upp upptill 100 annonser och slipp osåltavgiften finns ju nu! Gäller under aug månad.
    Vart hittar jag den info. `Förvånad

Hur funkar payson, tar de ut några avgifter? nackdelar?
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    HonSomVet skrev 2011-08-05 19:03:02 följande:
    Det finns ingen kod i mailet utan det är en direktlänk, där man får logga in för att anmäla sig. Men kan man länka till kampanjsida och så kan vem som helst anmäla sig? Eller är det personligt på något sätt?
    Om de är en länk till traderas egna hemsida så kan väl vem som helst se den :Förvånad
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Första auktionen på tradera igång och bud Drömmer imorgon ska jag slänga ut massa kläder för 1 krona. 

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    annie dark skrev 2011-08-08 06:57:28 följande:
    En jacka för 500 kr men märkesplagg samt lite lindex etc. Också trött på allla avgifter.
    Tog tex 30 kr styck för lindex velourbyxor.
    Det jag oftas har problem med blocket är att de är så många oseriösa köpare, de är intresserade men så slutar de helt plötsligt bara skriva.
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Kristyr skrev 2011-08-08 08:28:14 följande:
    jag ska med kasta ut kläder för 1:- och ytterkläder med lite dyrare utgångspris då jag inte vill skänka bort dem.
    Jag ska nog slänga ut min POP-overall för 1 krona. De brukar gå bra och min säljgarderob är full. Dock är jag mer fundersam om Molo-kläder. De brukar inte alltid gå så bra nu Tyst
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Massa märkes för 1 krona, måste gallra Solig en auktion är redan uppe i 205:- efter 15 min

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Jessika82 skrev 2011-08-08 22:31:40 följande:
    Det hade inte varit fel. Vad har du satt ut?
    Polarn,Molo, Bugaboo, McKinley och ännu er Polarn :)
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Jessika82 skrev 2011-08-08 22:36:23 följande:
    Har ju faktiskt en mckinley ..... hoppas är med en utmaning... Sälja för 5000kr fram till sista sep
    Ngt tradera har Förvånad jag ska som sagt försöka sälja för hela hösten denna månaden. Ska börja plugga så kommer nog inte hinna men vem vet Drömmer svrt att låta bli
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16