Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic
    maggan75 skrev 2011-03-27 22:36:13 följande:
     Gahh vann en  auktion kollade på flick 110/116  och budade  sen nu när jg vunnit ser jag att det står 98/104 i rubriken    kan man häva det köpet eller får jag bita i det sura äpplet och köpa dem ändå  och sälja vidare  vad tror ni ??
    Det beror på om hon har skrivit det i annonsen, annars har hon anget fel objektbeskrivning och därmed har du ingen skyldighet att betala. 
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    maggan75 skrev 2011-03-28 16:02:01 följande:
    Ja det stod i rubriken och beskrivningen men jag var snabb sista minuten och budade eftersom jag kollade under 110/116  men jag betalar och får sälja dem vidare helt enkelt
    Så kan de gå, Drömmer

Gummsan: Jag har personligen inte börjat leta efter sandaler utan letar just nu efter vårskor. Jag hade nog väntat en månad. Att lägga ut ett paket med bara Bamse går väldigt bra! 
    Det beror lite på vad det är för kläder, jeans köper jag gärna enskilt medan tröjor gärna får komma i paket.

Hoppas det hjälpte Flört 

Mina annonser går inte alls bra, Kräks 
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Kusin Knase skrev 2011-03-29 21:13:12 följande:
    Måste bara titta in med tips för att jag tycker synd om säljaren (som jag inte har en aning om vem hon är!) -- hon kan varken stava eller marknadsföra så hon får typ inga bud. Kolla in:

www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr...

Inte mina annonser såklart. Kläderna är inte alls i vår stil, annars hade jag fröjdats åt bristen på bud och bjudit hej vilt ... Dock döljer sig fin Miffytröja utan minsta ord om Miffy där!
    Ojdå Obestämd trist när de blir så, man kan dock fynda 

Mina auktioner är så seeeeeeeega, har väl antagligen skrivit "byckor" jag också . Skalbyxor i superfint skick för 18 kr Kräks
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    star67 skrev 2011-03-29 23:39:50 följande:

Jag blir snart galen nu köpare har skickat bild på blusen tror ni man kan missa en sånt hålFörvånad det verkar att jag är blind va,?? nu jag tror inte på henne faktiskt. o jag blev nu jätte ireterad hur kan man packa den utan att se hållet??? om jag är blind hon på kassa hade inte såg det?? men det ser man lite på bild att den är nyligen blivit trasigt. aha det var därför hon villje att jag skicka ett ny först till henne innan hon skickar denna!! nej men gud hon har betalat 100 kr.
    Ojdå tror också den har spruckit Obestämd vilken jobbig sitution.  
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    star67 skrev 2011-03-30 18:04:44 följande:
    ja hon säger att den var så!att hon såg den när hon öppnade paketet, för på tel tror jag hon sa att den var trångt under armarna men jag hörde inte så bra vad hon eftersom barnen var där, och jag sa ojj jag har inte kollat så noga men trode att det var något liten håll som man har missat och jag sa det är oky att hon skicka tillbaka !! men efter att jag såg bilderna vet jag säkert att den var inte så, för att den var ganska stor och skulle skicka den för 24 kr och försökte att vika så lite som möjligt 2-3 hade jag inte sett det??

hon sa att hon ska försöka reklamera den på kappahl hoppas att det går. och hon be de byta åt henne. får se om hon mailar igen.
    Litet hål kan man missa men de hållet, hoppas de verkligen löser sig!

Avslut imorgon Zzzzz Kräks  går inte bra men lägger man de för 1 krona så får man skylla sig själv lite Drömmer
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Jessika82 skrev 2011-03-31 12:27:54 följande:
    Jag funderar på att inte bevilja bort tagandet av budet... Om man budat så är budet bindande... Läs texten innan man buda
    Jag hade bara skrivit att bud är bindande och lagt bud är lagt bud. Hon får väl hålla tummarna att någon annan budar högre eller hon får sälja de vidare Oskyldig
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16