Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Polarn lila WS till gravid/vuxen..Ska jag lägga ut den nu eller spara den framåt sensommar/höst?

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    PLUPP09 skrev 2010-04-29 12:04:41 följande:
    En liten undran. Om man har en köpare som betalar först efter upprepade påminnelsemail, lägger ni positivt eller negativt omdöme?
    Positivt såklart! Man har ju då fått betalt om än något sent
  • Smultronhjärta
    framsteg skrev 2010-04-29 14:24:04 följande:
    Länge sedan jag skrev här men vet att i förra tråden diskuterades en "Lindexsäljare" rätt mycket. Tycker denna artikel ang stöldgods på Tradera är rätt intressant att ha i baktanke om man börjar misstänka så som det gjorde med bla "Lindexsäljaren" i höstas. Intressant ur köparsynvinkel dessutom. www.gp.se/nyheter/goteborg/1.360271-familj-sa...
    *gissar att Dan och Marie har det svettigt just nu*

Intressant att 4 storköpare även åtalas även om det troligen inte kommer komma längre än så...
  • Smultronhjärta
    Line80 skrev 2010-04-29 15:56:30 följande:
    usch det är dom va? ja man undrade ju verkligen hur dom fick tag i allt å sen sålde så billigt!
    Japp det stämmer
  • Smultronhjärta

Voj voj...jag har visst 2 sidor i min minnes med grejer som går ut i kväll! Dags att sålla tror jag{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    nericia77 skrev 2010-05-02 20:58:48 följande:
    när det står " läs min info" va menar de då att man ska läsa. står så på en del efter att dom beskrivit varan.
    Då ska du klicka på "i" som finns till höger om säljarens omdömen
Svar på tråden Traderatråden nr 16