Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Traderatråden nr 16

Smultronhjärta skrev 2010-07-25 20:10:41 följande:
    Är det den lila så lär det gå bra tror jag
    Tettan skrev 2010-07-25 19:52:50 följande:
    Ni som brukar packa i mailing bags - kan man skicka bebis skor (stl 20-21) i såna?? Håller de??

ps - ytterkkläder har jag mycket i stl 98/104 som ska ut, men det kanske dröjer några dagar...
    Japp-jag brukar skicka skor större än så inlindade i hushållspapper och extra tejp runt mailingbagen
    Ja det är den fina lila som du köpte åt migHjärta Har dock inte använt den mer än 3 gånger el nåt.

Vad lägger jag för utgångspris samt köp nu på den måntro? Vill ju bli av med den då den kommer vara för liten iaf nu till hösten.
  • Lilla Ego 07
    Olivers Mamma skrev 2010-07-25 22:23:12 följande:
    vad kan du tänka dig som lägst för den?
    Ja inte en aning faktiskt. Behöver ju inte vara några miljoner känner jag. Men 100 till 150 kr vill jag ju gärna ha för den.
  • Lilla Ego 07

Har inte någon direkt erfarenhet av skaloveraller sen förut så det är svårt när man inte är van vid prissättningen.

Men nu  helt plötsligt har jag 2 nya (typiskt mig) i samma storlek som ligger här och väntar på att få användas. En råsa äppel katvig och en grön polarn (som jag tyvärr köpte på fullprisFlört ) men katvigen fick jag helt ny för bara 300kr!

• Lilla Ego 07
    Olivers Mamma skrev 2010-07-25 22:32:50 följande:
    139 i utrop?
    Det låter som ett bra utropspris! Ska ta och kolla igenom den imorgon så jag inte missat nåt och sen försöka hinna lägga upp den imorgon kväll, så hoppas jag på det bästa. Tack{#emotions_dlg.flower}
  • Lilla Ego 07

Går trögt för mig fortfarande men har inte avslut på mina auktioner förräns på onsdag eller torsdag tror jag så jag hoppas ju på lite bud i slutminuterna el nåtGlad Har inte orkat lägga ut min skaloverall och min vinteroverall alls idag. Är rätt mör då vi varit på furuvikparken en heldag. Rekomenderas verkligen om någon funderar på att åka dit.

• Lilla Ego 07

Hej.

Har läst nånstans tidigare att nån nämnde Nora Roberts böcker. Är det nåt som är inne på T eller? Och vilka böcker är det som är de populära?

Har för mig att jag har såna hos mina päron liggandes. Men det är ju såna stora åbäken, som är gamla tror jag. Inget som jag läst el kommer att läsa iaf.

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-07-27 13:42:53 följande:
    Jahapp- nu ska jag ta tur med j ä t  t e högen med kläder som ska fotasKräks
    Funderar allvarligt talat på hur alla dessa kläder har lyckats komma hitDrömmer
    En liten förklaring kan väl vara 4 salger på en vecka eller nåtDrömmer
  • Lilla Ego 07
    Raira skrev 2010-07-27 13:53:04 följande:
    ja Nora roberts är de böcker som säljer bäst . Specielt om det är de som är nyast utkommet eller serier .
    Om de är gamla så ska det vara sådana som man inte kan köpa i butik längre . Man kan kolla läget genom att surfa på bokus och cdon osv .
    Jag sålde av runt 10-11 st poket ( harlequin silk ) fick ganska bra betalt för dem .
    Aha, oki, ja jag vet ju inte alls vilka jag har. Vet inte om det är värt besväret tror jagFlört
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-07-27 13:57:45 följande:
    Haha- ja det är nog sant fast det är faktiskt inget plagg därifrån som ska ut- mycket nöjd med allt därifrån
    Jag tog mig i kragen igår och öppnade växalådan och jag ska inte köpa ett endaste plagg till i storlek 80*loooovar*
    Haha, lovar är ett ord som inte riktigt har den betydelsen för oss shopoholics som det har för andraFlört

Jag har också en liten hög i 80. Men det får fortfarande plats mycket mer i lådorna. Min lilla använder ju 74 och lär göra det ett bra tag tillkan jag tro.

Kollade igenom mina lådor för ett tag sedan. Råkade ha 2 lammknappisar och 2 badgesknappisar som var lika storaTyst Visserligen olika storlek på dem, 92 och 98 men lika stora. Så det blev till att sälja en av varje på stört där.
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-07-27 13:57:45 följande:
    Haha- ja det är nog sant fast det är faktiskt inget plagg därifrån som ska ut- mycket nöjd med allt därifrån
    Jag tog mig i kragen igår och öppnade växalådan och jag ska inte köpa ett endaste plagg till i storlek 80*loooovar*
    Jag stör mig helt otroligt på att jag inte bad någon köpa med sig katvigleggings från salgen! Nu får jag sitta här och köpa dyra såna för det har jag fått dille på att jag måste ha i alla färger.
Svar på tråden Traderatråden nr 16