Traderatråden nr 16
ps - ytterkkläder har jag mycket i stl 98/104 som ska ut, men det kanske dröjer några dagar...
Vad lägger jag för utgångspris samt köp nu på den måntro? Vill ju bli av med den då den kommer vara för liten iaf nu till hösten.
Har inte någon direkt erfarenhet av skaloveraller sen förut så det är svårt när man inte är van vid prissättningen.
Men nu helt plötsligt har jag 2 nya (typiskt mig) i samma storlek som ligger här och väntar på att få användas. En råsa äppel katvig och en grön polarn (som jag tyvärr köpte på fullpris ) men katvigen fick jag helt ny för bara 300kr!
Går trögt för mig fortfarande men har inte avslut på mina auktioner förräns på onsdag eller torsdag tror jag så jag hoppas ju på lite bud i slutminuterna el nåt Har inte orkat lägga ut min skaloverall och min vinteroverall alls idag. Är rätt mör då vi varit på furuvikparken en heldag. Rekomenderas verkligen om någon funderar på att åka dit.
Hej.
Har läst nånstans tidigare att nån nämnde Nora Roberts böcker. Är det nåt som är inne på T eller? Och vilka böcker är det som är de populära?
Har för mig att jag har såna hos mina päron liggandes. Men det är ju såna stora åbäken, som är gamla tror jag. Inget som jag läst el kommer att läsa iaf.