Traderatråden nr 16
Hur går det för de auktionerna ni la ut igår?
Jag la nog lite för höga utrop. Har haft 2 köp nu sen igår. Men de gör ju inte så mycket då osålt är gratis. Får lägga ut till hösten istället isf.
Hur går det för de auktionerna ni la ut igår?
Jag la nog lite för höga utrop. Har haft 2 köp nu sen igår. Men de gör ju inte så mycket då osålt är gratis. Får lägga ut till hösten istället isf.
Mina auktioner går inte alls men som sagt de blir till att skicka ut till hösten istället. Får ta lite lägre utrop då också så kanske de blir sålda. Mina ns jeans borde ju kunna gå för 200 tycker jag när de är i fint skick och i stl 92
Avslut om en timme och inte nåt bud ännu på nån av auktionerna Men fick några köp nu direkt i söndags iaf och det kostar ju inte nåt nu heller så.
Men hade varit fint med några sålda då även jag har en massa molos på min önskelista och mer lär det väl bli med tiden. Fick köpt några saker idag iaf så jag stillar begäret lite under semestern iaf
Hallå tjejer.
Måste bara få dela med mig av ett riktigt fynd jag gjorde idag
Köpte en Helly Hansen lurvjacka, röd, i stl 86 ca för 5 kr!
Inte på tradera utan en lokal loppis och den var bra gammal men fortfarande snygg och riktigt retro.
Då är det roligt att fynda
Hur går T numera? Jag håller på att ladda en lång prolister men funderar på när jag ska lägga ut den. Kan det fungera med avslut runt månadsskiftet?
Sen en annan fundering. Om man lägger ut en vara med högt utrop och inte får den såld. Är det som vanligt 3kr i osåltavgift då eller är det olika beroende på vilket pris man lägger ut dem för?