• ominte

Traderatråden nr 16

Hannah74 skrev 2010-06-15 21:25:16 följande:
    m-kylli-emballage.se/catalog/

Hon var snabb till mig iaf.

Annars kanske budera är nåt, vet inte om det finns där just nu iof.
    Tack! Nu har jag handalt. Men jag klickade i för förskottsbetalning men när jag klickade på nästa kom jag till beräftelsen att min beställning va mottagen och hur många dagar dt tar innan jag får varorna Betalade du direkt eller på faktura?
  • ominte

Är det klokt att lägga ut lite auktioner med avslut på torsdag eller är folk bortresta redan då, dagen innan midsommar?
    När lägger ni avslut nu annars? Söndag nästa vecka känns väl också lite riskabelt iom att folk kanske är bortresta över hela midsommarhelgen?

• ominte
    ominte skrev 2010-06-19 21:23:45 följande:
    Är det klokt att lägga ut lite auktioner med avslut på torsdag eller är folk bortresta redan då, dagen innan midsommar?
    När lägger ni avslut nu annars? Söndag nästa vecka känns väl också lite riskabelt iom att folk kanske är bortresta över hela midsommarhelgen?
    Ho ho nån som kan svara?
  • ominte

Tror ni man kan få ok för småfolks-tshirtar? Har 2-3 st som dottern inte vill använda (jäkla unge ) men om det ger dåligt vill jag hellre ge bort dem till någon jag känner..

Vad tror ni om att sälja nu efter midsommar? Är folk på semester helt och hållet..? Man kanske ska vänta till i höst?

• ominte

Kan ni ge mig en hint/tips på vad OK-pris är för ett köp-nu på småfolk-tshirtar som är i fint skick, sparsamt använda?

• ominte
    x karin76 skrev 2010-06-20 21:53:21 följande:
    Så nu kom mina ut, fick sega ut dem manuellt. BOOORING! Så trist att det ska bli så när man ansträngt sig för att göra klart listan i god tid innan.

Får hoppas att man får bud trots lite högre utrop nu då.

(Flick 74-86, pojk 92-98).
    Åhh är sååå sugen på en av dina köp-nu men ahhhh har så mycket kläder till lillfia som hon inte använder...Satt och velade på köp-nu-knappen
  • ominte
    x karin76 skrev 2010-06-20 22:19:44 följande:
    Beror på storlek och print, om det är poppis print och bra storlek (t ex 86) brukar jag sätta utrop 79, köp nu 149.
    En lila med rosa katt-print, en turkos med stora blommor i turkos/brunt och en ljuslila med apor och bananer.
  • ominte
    x karin76 skrev 2010-06-20 22:25:55 följande:
    Kan inte Småfolk superbra, så jag vet inte vilka print som är mest poppis, men jag skulle nog satt som jag sa 79/149 på katt-tröjan och kanske 59/139 på de andra två.
    Ok tack, ska fundera ett tag till
  • ominte
    x karin76 skrev 2010-06-23 12:54:03 följande:
    Får väl börja handla mer till honom helt enkelt...
    Gaaa, det var novastar-jeansen jag tänkte norpa av dig igår på köp nu men ångrade mig. Och nu är de ju nästan uppe i köp-nu-pris Du kommer bli nöjd med slusumman tror jag
Svar på tråden Traderatråden nr 16