Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

snappi81 skrev 2010-04-21 14:56:12 följande:
    Vet inte om nån annan pratat om just den du länkar till men annars så va det den här: www.tradera.com/Nova-Star-langarmad-troja-auk...
    Jojo det vet-jag tänkte mest om det var fler som ville fynda en likadan tröja
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    snappi81 skrev 2010-04-21 15:05:36 följande:
    Fast den är ju inte likadan...?
    Haha..det har du rätt i Snacka om att jag är tröttmössa I min värld är den ju röd..vi har haft båda men jag har sålt vidare dem pga att färgen är mesröd{#lang_emotions_dreamer}

Nu ska jag sluta svamla och dra till Gekås istället!
  • Smultronhjärta
    Hannah74 skrev 2010-04-21 20:31:31 följande:
    Hur var det nu igen- fick man skriva i sina auktioner längst ner " se gärna mina andra auktioner, har mkt molo, polarn och meandi ute i olika storlekar! "
    Jag vet sådana som har blivit avstängda i flera månader efter att ha gjort så{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    MejaKiZnic skrev 2010-04-21 20:43:20 följande:
    >Gäller det rubrik eller i auktionsbeskrivning?
    Både ock
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-04-21 20:50:25 följande:
    Var inne och kollade mailen och såg att jag visst hade avslut idag , liksom ingen koll längre . En hel del Molo för den intresserade; www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=... Vad tror du förresten om nästa vecka. Kan onsdag passa?
    Japp onsdag blir perfekt! Då ska jag nog ha återhämtat mig från helgens festande,både en mil i skogen och utgång för att fira de heliga 30{#lang_emotions_dreamer} Lägg då till att jag är minst sagt otränad vad det gäller festande nu för tiden
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-04-21 20:57:19 följande:
    Wtf, sååå otränad är du ju inte, du har ju smygövat en hel den ändå . Inget Fbg-partaj för att fira, jag kan tänka mig en punch bara för din skull . Onsdag it is! (å visst är inte stora dagen riktigt ännu, nån vecka till väl? Njut av tjugo-nånting-livet nu!).
    Njae..jag tror att jag kör på tårta och punsch här i Fbg,har banne mig blivit dålig på det där med att festa
    Jag ska njuta ända till på söndag,lyckat att köra tårtkalas med släkten som bakis och skakis men jag ska iaf ha roligt dagen innan födelsedagen,utklädd till Carl Philips utvikningsbrud
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-04-21 21:04:33 följande:
    Ser fram mot ett mms!!!!!
    Ska se om jag kommer ihåg det..Vi börjar festa kl 8{#lang_emotions_dreamer}
    Jag har idag införskaffat mig en par lackleggings
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-04-21 21:08:51 följande:
    Ok, nu MÅSTE du komma ihåg! Å don't worry, jag ska se till att påminna dig annars . Å jag gissar för övrigt annars att snyggaste fotona blir från morgonen innan punchen flödar längs stackars leggingsen .
    Haha-mitt långa svarta hår kan nog ställa till det också eller min stackars fejkade jättebyst
  • Smultronhjärta
    MejaKiZnic skrev 2010-04-21 21:17:20 följande:
    Snyggt Har avslut snart, går inte bra men man vet ju aldrig
    Tydligen ska det vara det med tanke på att de på Gekås hade hängt dessa väl synligt..Jag som trodde att jag skulle få problem att hitta något tacky löste det på en gång
  • Smultronhjärta
    Alcarinque skrev 2010-04-22 10:55:29 följande:
    Nej det var ju det jag också tänkte men Tradera menar ju att jag själv måste stänga der dem? Fattar ingenting... Så här står det i deras mail: Informationen i detta e-postmeddelande kan gälla ytterligare annonser som omfattas av samma regelbrott. Dessa annonser måste du själv stänga om de inte redan är avslutade.
    Du får göra ett tillägg på varje auktion med bud där du säger att auktionen enligt Tradera inte gäller längre
Svar på tråden Traderatråden nr 16