-
Tänk..min man sa ungefär samma sak Denna med brunt hjärta var Lovas första klänning så den måste jag ha i större storlek...ominte skrev 2010-04-16 21:47:41 följande:AHHHH *slår mig för pannan över att jag missade den otroligt stora skillnaden*
-
God morgon!
Jag kikade nu också på den omtalade soldress auktionen och det är uppenbart att köparen trodde att det var en solskyddsdräkt som menades. Sen att det inte någonstans förtjänar ett negativt är en annan sak.
Det är ju upp till köparen att fråga om det är en solskyddsdräkt även om man kikar noga ser att det är en vanlig sommardress från HM
-
Voj voj-jag tror minsann att jag sprang på något totalt onödigt att buda på nu Det är inte ens lönt att jag frågar maken vad han tycker för han kommer aldrig någonsin att hålla med om att det är en bra idè..Så jag väntar tills jag har budat
-
Hoppsan då Vann visst min skitdyra totalt onödiga auktion men sonen som iofs snart är för stor för den kommer bli ÖVERlycklig! Vilken tur att lillasyster kan ta över den efter honom
www.tradera.com/Fisher-Price-Power-Wheels-Dora-the-Explorer-Quad-fabriksny--auktion_340794_110874377
-
Nope- egentligen är det faktiskt inte alls dyrt tycker jag,min man tyckte dock annorlunda Min värld är iofs lite vrängd vad det gäller leksaker,vi har mest Fisher Price till barnen.Virrpirr skrev 2010-04-19 15:25:24 följande:Åh en sån en hade min son älskat också. Dora är det enda program som han tittar på (han är 1,5). Är väl inte såå dyrt för en elektrisk bil och det är ju ändå fischer price som är svindyra på allt.
Det enda är väl att sonen är 3 år och egentligen nog för stor för den..iofs så är han en nätt treåring så jag tror nog att det funkar i sommar -
Ojdå..Jag har visst avslut ikväll som jag helt glömt bort
Roligast är att jag nyss fick ett köp-nu på en auktion som skulle gått ut om 1 timme
-
Jag har idag kikat lite i mina förråd och hittade där några Pappelinamattor som jag nästan glömt bort så då kan de lika gärna få flytta... Funderar på om man ska lägga de på Tradera eller Blocket.Vad tror ni?
-
Jaha...fundilerar lite på om ett av mina fynd tycktes gå liiite för billigt enligt säljaren eftersom jag idag fick ett riktigt kort mail
Hej angående ditt vinnande bud jag har lyckats missfärga kläderna i tvätten pinsamt men sant ber 1000 gånger om ursäkt Mvh
*suck*
-
Nope-inget mer än det.. Jag orkar inte rodda heller även om jag inte tror på det där om missfärgningen. Är det missfärgat om så än det minsta lilla så är jag ändå inte intresserad.mage06 skrev 2010-04-20 09:41:38 följande:Hmm, ingen fråga om du vill ha dem ändå? Be om en bild på missfärgningenså du kan avgöra om det är något du kan stå ut med... Så får du se vad hon svarar...kanske?
Men ändå så tycker jag att hon kunde varit lite snabbare med sin kontakt(var rätt länge sen jag vann den)och nu när hon då kommer med ett negativt besked så lär det ju troligen resultera i negativt från andra köpare. -
..och nu fick jag påminnelsemail om att jag har vunnit en auktion..Jo det vet jag också med tanke på att jag vann den i söndagskväll! Gillar inte sådana som stressar,framförallt inte när mina omdömen visar att jag alltid betalar snabbt!