Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

Stormis skrev 2010-04-14 22:17:58 följande:
    Tisdag blir perfa. Siktar på det så får vi väl stämma av på måndag . Vill oxå på fest . Med varannan Minttu .
    Nänä- jag smuttade starksprit i lördags och det straffade sig rejält Även om jag tror att mycket har att göra med Beach 2010 där...

Fast en eller två Minttu ska nog pappsen få hala fram innan det är dags för fest
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

Fick min Traderafaktura idag och kostnaderna för gratisannonsen den 21/3 är borttagna

• Smultronhjärta
    Lilla flodhästen skrev 2010-04-15 19:59:50 följande:
    Hej tråden! Läser flitigt men brukar inte skriva. Har ett problem som jag hoppas någon vill hjälpa mig med. Tänkte lägga ut ett babygym på tradera men blir inte klok på fraktkostnaden När jag kollar på avslutade annonser anger många 59 kr med schenker men maxlängden på schenker är ju 70 cm och det här blir 90 cm. En annan jag sett är 150 kr med posten men enl min uträkning blir det skrymmande och då bli frakten 217 kr.... Någon som kan hjälpa mig??? Vikt 1,6 kg Längd 90 cm Bredd 50 cm Höjd 9 cm Tack snälla om någon orkar engagera sig!!! 
    Har du kollat med Bussgods?
  • Smultronhjärta
    Lilla flodhästen skrev 2010-04-15 20:08:39 följande:
    Om jag räknar ut volymen på det så blir det 0,045 och då skulle priset bli 220 kr, för jag antar att det är så man tänker eller kan man enbart gå på vikten?? Förstår inte hur alla andra gjort? Skickat med schenker och hoppats att ingen kontrollmäter? Det är ett Laban babygym och det finns det ju ett antal avslutade auktioner på...
    Jaha men då borde det ju funka med Schenker 59:- skulle jag tro..Bågarna går ju att böja lite extra för att sen dra plats runt och tejpa så att man kommer under gränsen
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-04-15 20:13:34 följande:
    Jaha men då borde det ju funka med Schenker 59:- skulle jag tro..Bågarna går ju att böja lite extra för att sen dra plats runt och tejpa så att man kommer under gränsen
    ..plast såklart
  • Smultronhjärta
    Pumanprinsen skrev 2010-04-16 09:43:09 följande:
    Vad säge rni om strl 62? svårt att sälja?
    Märkeslöst är rätt svårt eller rättare sagt..det ger sällan, enligt mitt tycke, lön för mödan
  • Smultronhjärta
    Doodies skrev 2010-04-16 13:09:12 följande:
    Tack! Läste precis igenom lite på tradera om avgifterna. Är en djungel tycker jag. Men jag får ta och väga dom och se exakt vad det blir. Och hoppas att man inte går med för mycket förlust.
    Jag kan garantera att de kostar 24kr att skicka såvida du inte rullar ihop de som en boll
  • Smultronhjärta
    ominte skrev 2010-04-16 21:41:57 följande:
    Ninjade inte du en likadan för ett tag sen ?
    Näää-då var det den med mudd och rosa hjärta på ju
Svar på tråden Traderatråden nr 16