• h80

Traderatråden nr 16

anette 81 skrev 2010-04-17 19:52:09 följande:
    sån jag letar efter
    ligger på t nu
  • h80
    AochJsMamma skrev 2010-04-17 20:51:55 följande:
    du är inte ensam om att tycka det, jag upplever detsamma o vet många med mig som känner likadant..tyvärr Nu har kag laddat upp ett gäng nya auktioner, mest höga utrop. Vågar inte 1 kr längre..
    jag har också fyllt på lite

den småfolkslurven är såååååå fin, hade jag inte precis köpt en röd till dottern hade jag köpt den
  • h80
    kalmar brud skrev 2010-04-18 10:44:06 följande:
    Undra om man ska ta och fota lite sommarkläder... Är det för tidigt att läga ut eller vad tror ni?
    jag har massa sommarkläder ute o det verkar gå ok än så länge iallafall
  • h80
    tessan27 skrev 2010-04-18 12:30:02 följande:
    Har en liten fråga... jag brukar sälja en del på tradera och även köpa. Skulle nu vilja lägga ut lite auktioner men skulle då vilja att tradera skickar ut ett automatiskt vinnar mail hur gör jag för att få med kontonummer mm... hittar inte på tradera hur  man går till väga...
    gå in under säljverktyg (till vänster)
  • h80
    tessum skrev 2010-04-18 15:08:48 följande:
    Jag lägger bud på sommarkläder nu och tycker att de går väldigt högt. Ett H&M-plagg kan gå för samma summa som märkeskläder.
    oj, så bra går det inte för mig. Jag har bara bud på märkesläderna, inget på icke-märkes
  • h80
    Doodies skrev 2010-04-18 19:06:25 följande:
    Åh sjutton.. kan inte dom här bitarna. Vad hade varit ett bra köp nu pris?
    du får säkert jättebra betalt för den ändå :) jag hoppades på ett köp nu pris eftersom jag ville köpa den direkt
  • h80

Lite ångest {#lang_emotions_smile} ska lägga ut sufletten till vår buagboo (eller inte vår längre eftersom den redan är såld) Men jag har inte kunnat sälja sufletten än eftersom jag har varit så förtjust i den. Men nu idag så undrade mannen vad 17 jag ska med en suflett till när vi inte har vagnen. O det har han ju rätt i, men det är sååååå svårt.

• h80
    Ärta skrev 2010-04-19 10:46:48 följande:
    JA det var en del fina kläder från den säljaren, men att betala 45 kronor i frakt för en liten body känns inte ok.
    tror hon har tänkt att folk ska bjuda på flera auktioner, eftersom hon har skrivit att det får plats mycket för 45kr.
Svar på tråden Traderatråden nr 16