• h80

Traderatråden nr 16

tessum skrev 2010-04-26 10:34:00 följande:
    Den senaste tiden har jag köpt 3 plagg som alla varit namnade utan att det varit nämnt i objektbeskrivningen.Igår skulle jag buda på en skaljacka från pop men kom på 30 min innan auktionen gick ut att maila och fråga om den var namnad eftersom det varken stod att den var det eller inte var det.Fick svaret att den var det. Så om jag budat hade jag fått hem en jacka för över 400:- som var namnad, vilket jag absolut inte vill ha.Är det så att om det inte står i auktionen att plagget ej är namnat så står det namn i det?Jag känner mig lite lurad! Nu kommer jag alltid att maila och fråga om det inte står.
    jag skriver alltid om det är namnat, säljer i princip inget som är namnat.

När jag köper själv bryr jag mig inte om det är namnat dock.
  • h80

Såg precis att jag har massor med avslut idag.........kanske inte så bra med tanke på tv:program, men hoppas det går iallafall

• h80
    Mamma till Simon skrev 2010-04-26 19:40:49 följande:
    men är det bara jag som surfar/ninjar samtidigt som jag följer det mesta på tv:n!?
    nej, jag gör också det :)
  • h80

Nån som vet vad frakten blir rill Åland för nått som skulle ha kostat 12kr inom Sverige?

• h80
    Mamma till Simon skrev 2010-04-26 19:55:09 följande:
    Är det inte 24!? har för mej att det är dubbelt i frakt
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-26 19:54:58 följande:
    Är det inte det dubbla måntro?
    har för mig det jag med, så då stämmer det säkert. Tack
  • h80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-26 20:11:51 följande:
    Såg i dansktråden att du visst fått barn nu, har jag totalt missatGrattis i efterskott i alla fallNär kom hon?
    Tack!
    Hon kom i torsdags :)
  • h80
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-26 20:26:41 följande:
    O va roligt! Var det innan eller efter beräknat bf? Och gick allting bra ?
    Det var 2 dagar innan bf, det gick bra, men jättefort. Glad att vi hann in.
  • h80
    backi2008 skrev 2010-04-27 16:23:01 följande:
    Det har hänt mig oxå. Skickade då med DHL och köparen hämtade aldrig ut trotts förlängd liggtid och vi hade mailkontakt undertiden. Tillsut fick jag tillbaks paketet. Har inte lagt ut det igen eftersom det känns fel. Gav det istället till en kollega så att kläderna kom till användning.
    jag har inte haft någon kontakt med min köpare, hon går inte att få tag på
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-04-27 17:04:15 följande:
    "Råkade" visst handla till växalådan igen!Sen att jag mailade säljaren och bad henne sätta ett köp-nu är en annan sakÄlskar kopparna så även om den får ligga till nästa sommar så var jag tvungenwww.tradera.com/Helt-ny-klannig-Molo-size-86-...
    åh vad smart, jag la den bara i minneslistan o hoppas på att ninja den sen.......... har en i storlek 80 hemma så jag klarar mig denna sommaren
Svar på tråden Traderatråden nr 16