• h80

Traderatråden nr 16

AochJsMamma skrev 2010-04-12 09:08:45 följande:
    japp, klart hon behöver!! BRA pris jga fick 350 kr för min sån fast med turkosa kantband
    kunde ju inte låta bli till det priset. Har inboxat dig förresten
  • h80
    AnnaFreja skrev 2010-04-12 10:28:15 följande:
    jag har en liten fråga. jag har sett att folk pratar om att lägga ut kläder på facebook? finns det någon tråd där eller är jag helt ute och cyklar???
    har inoxat dig :)
  • h80
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 16:11:43 följande:
    Har kommit på att jag nog vill ha en Sodastream..Någon som har en och som faktiskt använder den? Det finns nog en liiiten risk att vi kanske inte använder den här till slut
    vi hade en som vi använda dagligen i ca 3 månader, sen hamnade den i ett skåp :)
  • h80

Vad kallas shorts med hängslen eller korta hängslebyxor? Om nån förstår vad jag menar

• h80
    Hejpådig skrev 2010-04-12 20:54:46 följande:
    har lagt ut en massa sommar/vår kläder om någon är intresserad =)
    jag med :) eller håller på iallafall, dock osäkert på om det är "för" somrigt
  • h80
    charmmiss skrev 2010-04-12 22:13:50 följande:
    tror jag la ut  kavatsandalerna för tidigt, alla auktioner har bara fått ett bud var. till er som vill fynda kavat skor till sommar kika in härwww.tradera.com/MyTradera/Seller.aspx?filter=...
    åh säg inte så, jag har precis lagt ut kavatsandaler
    länken funkar inte förresten
  • h80
    Lantani skrev 2010-04-13 16:09:50 följande:
    Ja de måste varit den dagen jag la upp annonsen.Då ska jag också ta och mejla dom..
    det finns med på min faktura också, jag mailade o frågade o det skulle försvinna automatiskt sen.
  • h80

vad tror ni om paket med storlek 56-kläder, mycket oanvänt. Vad ska man sätta för utrop o köp nu? Inga märkes. ca 15 plagg

• h80
    kalmar brud skrev 2010-04-13 18:43:58 följande:
    avslut ikväll och jag har bud på alla
    har oxå några avslut ikväll, men jag har inte bud på alla :(
  • h80
    AnnaFreja skrev 2010-04-13 19:26:49 följande:
    Säg till när du lägger ut så ska jag kika till min lill-fisa, som du har korsat 4-kilos gränsen :)
    jag lägger ut det ikväll, men det är mest pojkfärger tror jag. Såg att det var en del pop-kläder i paketet. Ska lägga ut en del helt nytt oxå, i brunt iochförsig men det funkar ju tíll en tjej också (jag har köpt det till mig iallafall)
Svar på tråden Traderatråden nr 16