• h80

Traderatråden nr 16

Har avlsut imorgon o det går ju jättedåligt..........jag som har en lång minneslista

• h80

Suck, nu fick jag svar från säljaren med ws från pop som jag köpte. Den som skulle vara i mycket fint skick, men som var tvättnoppig o skavd på reflexerna. Ett otrevligt svar. Hade ni satt neg?

• h80
    h80 skrev 2010-04-05 21:36:13 följande:
    Suck, nu fick jag svar från säljaren med ws från pop som jag köpte. Den som skulle vara i mycket fint skick, men som var tvättnoppig o skavd på reflexerna. Ett otrevligt svar. Hade ni satt neg?
    puffar lite för min fråga
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-04-05 22:00:49 följande:
    Vad svarade hon?
    Att jag faktiskt inte hade köpt något nytt o inte betalat för det heller o att man fick räkna med att det var slitet om man inte köpte nytt. Om jag ville ha något i fint skick så var det bättre att jag gick till affären o köpte nytt.
  • h80
    Mamma till Simon skrev 2010-04-05 22:04:13 följande:
    Då hade jag lagt negativt precis 60dagar efter avslut!
    Lilla Ego 07 skrev 2010-04-05 22:03:59 följande:
    Fan vilken otrevlig jäkel! Skulle aldrig i mitt liv skriva något sådant till en köpare som klagade.
    Kändes så otrevligt när hon svarade. Själv erbjuder jag alltid återköp eller nått annat om en köpare klagar. Det enda hon hade i auktionsbeksrivningen var ju mycket fint skick.
  • h80

Får försöka komma ihåg det om 60 dagar o lägga neg då.

• h80

Ni som la ut en annons när allt var gratis, hur ser den ut på er faktura? På min finns kostanden med för utvalda objekt o highlight. Det skulle ju inte kosta något?!?!

• h80

Men det är ju konstigt att de har tagit bort auktionsavgiften (den fanns med förra veckan), men inte det andra. Det borde det ju har gjort samtidigt

• h80
    x karin76 skrev 2010-04-06 14:08:27 följande:
    Jeje.. mailar supporten och frågar. Nåt ska dom väl ha att göra.
    Mailade också o frågade. Fick till svar att alla avgifter (inkl. utvalda objekt o highlight) ska tas bort när fakturan skrivs.
Svar på tråden Traderatråden nr 16