Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

Ni har också snö, himla trist Obestämd

Har rensat min garderob idag så i helgen ska jag leka modell Kräks Kommer också rensa vår källare och lägenhet. Snart kommer hela lägenheten genomgå en rejäl renovering, desto mindre möbler desto skönare. Drömmer

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Här hemma ligger högar med kläder Zzzz.....Kräks lagt upp en massa på Tradera *känns det som*
    Nu ska jag nanna imorgon får jag ta tag i resten, tråkigt att lägga upp men dubbetl så roligt att se sina auktioner få en massa bud

AochJsMamma skrev 2011-03-20 22:02:14 följande:
    Även jag har lagt ut några gratis auktioner idag, skönt men hade egentligen behövt lägga ut ett helt gäng till men vet inte om jag vågar köra 1 kr eller om det blir höga utrop på dem..Dagens i-landsproblem nr 2

Fl Lisa: tack! Ska ringa o höra vilka stl hon har
     Jag slänger ut allt för 1 krona nästan, brukar gå bra
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Moonis skrev 2011-03-21 19:53:26 följande:
    Här är auktionerna:

www.tradera.com/-BAMSE-LILLESKUTT-KLANNING-ROSA-MED-HJARTA-SOM-NY- ST-104-auktion_302969_130031726

www.tradera.com/-NYA-MY-LITTLE-PONY-STRUMPBYXOR-ST-98-104-UTE-IGEN -PGA-OSE-auktion_162105_130032913

Snällt om ni vill hjälpa. Aldrig råkat ut för liknande innan
    Förvånad vad fult gjort, anmält Rynkar på näsan

Snabb i mun kan man vara, 1 krona för Polarn ytterkläder utan bud FörvånadFörvånadFörvånad vad händer?
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    SötaSarah skrev 2011-03-21 20:27:24 följande:
    Hade någon en rabattkod för gratis-annons? Vet att den finns bakåt i tråden men hittar inte har skrivits en del...
    RENSAHEMMA? Gick ut igår Obestämd
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    SötaSarah skrev 2011-03-21 20:33:06 följande:
    Fan då! :/ Tänkte lägga ut lite annonser på mina smyckestillverkningsprylar som bara skräpar...
    Nej vad synd :(
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic

Lagt upp lite nytt, blev  [SKSkrikandesT] arg när hela prolistern dog och jag hade fixat alla annonser. Fick lägga ut de för hand och tok försent. Måste komma ihåg att spara oftare Kräks

Nu ska jag kolla lite tv och sova ZZZzz Drömmer alla mina 1 kroners auktioner är utan bud Tyst

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    maadicken skrev 2011-03-22 08:52:40 följande:

vann två auktioner härom kvällen. frakten var skriven till 0 kr, och ingenstans i auktionsbeskrivningen eller det personliga meddelandet står det nåt om att frakten ska räknas ut i efterhand. när jag får vinnarmailet så är det en fraktkostnad på 48 kr. inte riktigt vad jag hade tänkt... hur hade ni gjort?

jag kan säga att frakten är dyrare än plaggen jag vann, men det finns ju faktiskt dom som har fri frakt. hon hade många auktioner ute, och alla hade 0 kr i frakt.

Det är säljarens skyldighet att ha med alla uppgifter i sina auktioner, även frakten måste stå med. Visserligen så kan man glömma eller är relativt ny och inte vet om detta. Obestämd
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    maadicken skrev 2011-03-22 09:21:59 följande:
    ja hade säljaren varit ny så hade jag haft förståelse, men denna säljaren har 650 omdömen och har haft tidigare auktioner med 0 kr i fraktkostnad. ingen som nämner det i nåt omdöme dom senaste sidorna dock...
    Tycker det är konstigt då det är en skyldighet att nämna det, har hon inte med det så ska du egentligen inte behöva betala det Obestämd

Mina auktioner går hur dåligt som helst, har bud på 5 auktioner på 1 krona. Polarn ytterkläder i nyskick på 1 krona utan bud? Kräks
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    sesssan skrev 2011-03-22 22:08:54 följande:
    Ingen som har tips på va jag ska göra?? är det bara att acceptera att man blivit blåst typ eller??
    Ingen telefonnr? Obestämd Svårt när man int kan få tag på säljaren
    ♥мєℓιηα
Svar på tråden Traderatråden nr 16