lilyanna skrev 2011-03-02 13:07:23 följande:
Nu behöver jag era tips o råd/hjälp här!
Vann en skaljacka förra söndagen, den 20/2 och betalade den dagen efter. Har fortfarante inte fått någon jacka. Mailade säljare i torsdags för att kolla av läget och om hon skickat den, säljaren svarade nu i lördags 26/2 att hon skickade den på fredagen.
Idag är det alltså onsdag och jag har fortfarande inte fått någon vara på posten...så jag tror att jag har blivit blåst!
När jag vann auktionen så hade inte säljaren några negativa omdömen, däremot så fick hon ett negativt omdöme 2 dagar senare där köparen ej fått någon vara och säljare hänvisar till att posten har slarvat bort det och att hon inte ansvarar för det.
Känns lite osannolikt att posten slarvar bort två paket från samma säljare på rad, eller hur?!
Så, hur gör jag nu?! Hjälp mig snälla, har aldrig råkat ut för detta förut!
Nej vad trist
22/2 borde hon sina fått pengar. 4 dagar senare lade hon det i lådan, kanske inte så osannolikt då det ibland händer saker och man prioterar annorlunda. Möjligen så säger hon att hon skickade det på fredagen för lugna dig och tänker, äsch hon kommer ändå inte få det förrän på måndag:
-Kan ju lika gärna skicka på söndag. Glömmer det på söndagen och skickar det på måndagen kväll efter postens sista hämtning. Paketet skickas på tisdag förmiddag och borde vara framme på onsdag men sen är det en skaljacka så den kan vara skrymmande så posten måste fixa en avi först. Avin skickas ut och borde kommit hem till dig idag eller imorgon.
Haha ni får ursäkta mitt sätt att tänka ibland
jag hade väntat till på fredag dock mailat innan om att jag inte fått min vara. Hade jag inte fått mitt paket på fredagen så hade jag skrivit ett sista mail om att paket inte dykt upp och fick jag inte det på måndag så skulle det tyvärr bli negativt omdöme. Nej, sannolikheten att posten slarvar bort hennes paket igen är inte så stor men kan hända.Hoppas de löser sig, men hade jag varit du hade jag väntat lite längre. Trist dock..