Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Traderatråden nr 16

AochJsMamma skrev 2011-02-27 20:57:06 följande:
    då var mina avlut klara, är jättenöjd! 2 625 kr blev det ikväll, på 13 auktioner. Solig Någar kvar de närmsta dagarna, men inte många, men nu när man fått blodad tand får det bli att ladda pron asap!!!
     GRATTIS  
    Väntarochlängtar skrev 2011-02-27 21:08:00 följande:
    Idag gick det apdåligt tycker jag...
    Vad tråkigt  

Vissa auktioner känner jag mig inte alls nöjd med, hoppas på rejäl ökning på vissa. Oj oj får hålla tummarna Tyst   

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    maadicken skrev 2011-02-27 21:18:16 följande:
    slut på det roliga för denhär gången ca 1600 för i mitt tycke inget särskilt. trodde inte alls det skulle bli så mycket denna gången, så glad överraskning
    nya avslut om en vecka då
    Vad skoj  

Vissa går inte bra alls, en skaljacka som var som ny för 330:-    , dock laddar jag upp med massa nya auktioner  

L13: Bilder är alltid ett plus,  
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Snoppan skrev 2011-02-28 10:18:02 följande:
    Nån som vet hur bra/dåligt skip hop skötväskor går nu? :(
    Från 69:- till 549:-

Har aldrig sålt en själv men igår såldes en för 451:-, tror det är mkt hur den ser ut och vilket skick.

Har lagt upp lite nytt igår, mkt landskapskläder från polarn Gråter  älskar dessa plagg. Går inte så värst bra har 3 bud men vem vet ska rota lite mer idag.

Idag så hade nästan hälften av alla mina köpare betalt, älskar dettaSkål 
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    AochJsMamma skrev 2011-02-28 15:56:41 följande:
    mer än hälften av mina köpare hade oxå betalt idag, super! {#emotions_dlg.flower}

Jag måste ta tag i att fota klädespaket med massa icke-märkes som jag bara inte orkar lägga ut separat, känns som att jag testar med 1 kr o hoppas på det bästa.. men är det bäst att bara köra samma storlek i paketet eller funkar det med två olika tror ni (tex 86 o 92)
    Tummen upp för det  

Det är lite olika tycker jag, själv så vill jag gärna ha klädpaket med bara stl 98 och inte 104, beror nog mkt på vilken storlek det gälle. Har man var för sig, så kanske det slutar med att ett paket bara innehåller tröjor nästan och det andra byxor.

Jag tycker kulören på plaggen avgör, ett paket som går i våriga färger säger mer en ett paket som skiftar för mycket i färgerna. Sen är det lite med mönstret "5 bamse plagg" säljer bättre tsm än ett paket med andra plagg. Fast det är så olika men så här upplever jag det. Hoppas jag inte yra till det för mkt.  

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    AochJsMamma skrev 2011-02-28 16:29:15 följande:
    hmm ja det är ju sant..detta är långärmat o byxor främst, har ju masa sommarkläder oxå men de lägge rjag nog utstycksvis senare (mest POP o Molo). Lindex, Kappahl etc kör jag på paket, ska kika hur mkt det blir om man delar upp det... tack för tipsen!
    Så lite så  

Värst vad tyst det var här idag, själv ska jag fixa lite auktioner. Lite orolig över min auktioner just nu. Allt ligger på 1-3 kronor om de ens har bud  
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Annanym skrev 2011-02-28 21:50:14 följande:
    Jaha, det visste jag inte. Det är alltså bara om det är 0 bud som det går att ha "köp nu"? Har det alltid varit så? Jag undrade just varför mina "köp nu" knappar försvunnit från auktionerna som har bud.
    Vad jag minns så har det varit så :)
    Sophie81 skrev 2011-02-28 21:52:48 följande:
    äh, jag har sån otur när jag ska ropa in saker. har missat hur mkt fint som helst de senaste timmarnaRynkar på näsan
    måste verkligen ställa in min klocka på datorn exakt som traderas...
    *suck*
    ville bara beklaga mig liteFlört
    Haha jag är helt urform också missat en massa som jag velat ha

♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    emme 86 skrev 2011-03-01 07:56:10 följande:
    Tjejer.... Vad tycker ni att jag ska ge för betyg på en säljare som tagit väldigt lång tid på sig? Jag vann en body den 12feb, betalade på en gång och fick efter några dagar hem bodyn, så lång allt gott. Upptäckte dock väldigt fort att det var fläckar på den o kontaktade säljaren ang detta o frågade hur vi skulle göra, efter många om och men så fick jag skicka tillbaka den, detta gjordes samma dag som jag fick hem den (14-15feb) Först IDAG fick jag tillbaka mina pengar in på kontot, efter ett x-antal mail. Säljaren har flera gånger sagt att hon satt in pengar men det har som sagt inte kommit in några förens idag. Vad tycker ni, betyg?

Hade nog legat på 3 tror jag det beror lite på vilken kategori, lite längre leverans, varan var fläckig men säljaren lämnade tillbaka pengarna även om det tog lite tid. Det är svårt hoppas du kommer på en bra lösning. Tycker dock inte hon ska få negativt
    ♥мєℓιηα, ναяנє ∂αg мє∂ ∂
  • MejaKiZnic
    Snoppan skrev 2011-03-01 19:36:02 följande:
    Jag som trodde att Skip Hop gick bra på tradera Skrikandes
    Hur gick det :-O  
    ♥мєℓιηα
  • MejaKiZnic
    Snoppan skrev 2011-03-01 23:51:28 följande:
    Varför är datumet på ett av mina bud RÖTT när jag går in o kollar på mina aktiva bud? :S
    Snoppan skrev 2011-03-01 23:24:35 följande:
    Haha, den e inte slut än.. men första budet idag.. tjoho! :P
    Men vad skönt jag tycker det är konstigt att mina plagg från Polarn och Pyret inte har några bud nästan, det är heller inte många dagar kvar. *orolig* Tyst Det där med RÖTT har jag själv ingen aning om, brukar försvinna efter ett tag som Ellie sa
    ♥мєℓιηα, ναяנє ∂αg мє∂ ∂
Svar på tråden Traderatråden nr 16