Traderatråden nr 16
puh! nu har jag bud på molotröjan och småfolkströjan iaf Fast inget på någon molo-suit, fel årstid kanske?
puh! nu har jag bud på molotröjan och småfolkströjan iaf Fast inget på någon molo-suit, fel årstid kanske?
Alla utom två köpare från igår har redan betalat, och jag har varit iväg och postat, sådant gillas
Nu hoppas jag på lite ninjor ikväll, men det är bara tre auktioner så vi får väl se...
Blev iaf en liten ninja på slutet på mina auktioner, kul!
Tips till någon som ska ha/precis fått bebis, bra köp nu!
www.tradera.com/SUPERCOOL-MOLO-LATTARE-OVERALL-STL-56-auktion_302732_114532682
Åhhh jag blir så arg!!! Jag hade tänkt lägga ut en massa igår pga gratis osåltavgift och hade anmält mig och hela baletten, och så strulade comhem så att jag var utan internet hela j-la dagen och natten! Så surt!
Bet i det sura äpplet (och skällde en massa på comhem) och la ut lite auktioner nu ikväll ist, kika gärna in
http://www.tradera.com/auktioner/karro_82
Har skrivit att vid ev köp nu behöver jag ha pengarna på mitt konto senast 24/6 annars kommer jag att skicka 5/7 eftersom jag är bortrest, tycker ni att det är knäppt? Borde jag ta bort köp nu då ist?
Vaknade till ett köp nu, alltid något Och NS jeansen har bud iaf, men de la jag ut för 1 kr, så det räknade jag med att de skulle få rätt fort.