Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

puh! nu har jag bud på molotröjan och småfolkströjan iaf Fast inget på någon molo-suit, fel årstid kanske?

• StaffenAssar
    Smultronhjärta skrev 2010-06-16 20:34:21 följande:
    Tror mer på det höga utropet där...Det krävs att rätt person ser auktionerna dvs de som inser att det är ett helt ok pris
    Jag tycker att suits är superbra denna årstiden..tunna och skyddande mot solen.

Själv trotsar jag torkan på Tradera och kastar i detta nu ut 18 färska auktioner..Detta trots att de 25 som går ut i morgon går asadåligtCool
    Jo, så är det nog. Får väl slänga ut dem på fb ist om de blir osålda
  • StaffenAssar
    snappi81 skrev 2010-06-16 20:34:21 följande:
    Sur jag blir på mig själv, blev helt kär i ditt set med snickarbyxor och t-shirt och tänkte att det ska jag ha! Har haft det i minneslistan hur länge som helst, Men som tur va kollade jag en gång till, det va ju helt fel storlek! Hade varit snyggt och få på den lille en 68 när han har 86! Men det va så fint!!
    Haha, ja det hade nog blivit svårt att få på en som har stl 86
    Tur att du kollade igen

• StaffenAssar

Alla utom två köpare från igår har redan betalat, och jag har varit iväg och postat, sådant gillas
    Nu hoppas jag på lite ninjor ikväll, men det är bara tre auktioner så vi får väl se... 

• StaffenAssar

Åhhh jag blir så arg!!! Jag hade tänkt lägga ut en massa igår pga gratis osåltavgift och hade anmält mig och hela baletten, och så strulade comhem så att jag var utan internet hela j-la dagen och natten! Så surt!

• StaffenAssar
    MejaKiZnic skrev 2010-06-21 18:35:33 följande:
    Har avslut idag Förvånad många som ligger lågt tråkigt nog men man vet ju aldrig Solig

-Idag tog jag körkortet {#emotions_dlg.flower} som jag kämpat med det, är lyckligast i världen just nu!
    Grattis!! {#emotions_dlg.flower}
  • StaffenAssar

Bet i det sura äpplet (och skällde en massa på comhem) och la ut lite auktioner nu ikväll ist, kika gärna in

http://www.tradera.com/auktioner/karro_82

Har skrivit att vid ev köp nu behöver jag ha pengarna på mitt konto senast 24/6 annars kommer jag att skicka 5/7 eftersom jag är bortrest, tycker ni att det är knäppt? Borde jag ta bort köp nu då ist?

• StaffenAssar

Vaknade till ett köp nu, alltid något Och NS jeansen har bud iaf, men de la jag ut för 1 kr, så det räknade jag med att de skulle få rätt fort.

Svar på tråden Traderatråden nr 16