Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

AnnaFreja skrev 2010-05-08 20:21:39 följande:
    Jag blir snart galen på en köpare jag har på tradera. Jag skrev om det för ett tag sen. Hon ringde och smsade och hade sig. Sen fick jag ett mail där det stod att hon ville att jag skulle lämna omdöme. Hon hade fortfarande inte lämnat och jag skrev att jag hade som policy att lämna efter att köparen lämnat. Idag fick jag ett mail: hej tjejer! jag ser att ni inte lämnat några omdömen på auktioner där jag har handlat av er. jag förväntar mig att ni gör detta! ha en bra dag!Vad ska jag göra? Lämna trots att hon inte lämnat?
    i det här fallet hade jag inte lämnat innan henne!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    trolltriss skrev 2010-05-08 20:37:29 följande:
    jag lämnar omdöme så fort jag fått pengarna ,,, det är så det skall vara tycker jag,,,
    det brukar jag med göra, iaf oftast men den här människan verkar ju lite "speciell" så vem vet vad hon lägger för omdöme sedan
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-05-09 19:17:15 följande:
    Ninjade litewww.tradera.com/NY-m-lappar-POP-polarn-o-pyre...Jag har legat däckad i magsjuka i två dygn och lär, som det verkar, få fortsätta göra det och min plånbok är nog den enda som är glad för det Orkar ju inte ens surfa och inte heller hålla reda på klockan och ninjatider
    undrade faktiskt var du höll hus...krya på dej!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-05-10 09:30:23 följande:
    behöver hjälp, ska lägga neg omdöme i sista minuten. auktionen gick ut den 13 mars, vilken dag blir det som jag ska lägga omdömet?
    jag får det till 12maj men är inte helt säker på hur man räknar
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-05-10 09:35:47 följande:
    är också osäkertror att jag har lämnat omdöme på dig förresten, visst var det sputnikklänningen?
    ja den har du lämnat på men jag har köpt en meandi kjol efter det
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-05-10 10:04:41 följande:
    just det, men den har jag också lämnat omdöme på :)
    nä hittar inget :(
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-05-10 10:04:41 följande:
    just det, men den har jag också lämnat omdöme på :)
    Mamma till Simon skrev 2010-05-10 10:08:04 följande:
    nä hittar inget :(
    förlåt nu hittade jag det...måste varit blind!
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16