Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

AochJsMamma skrev 2010-04-26 19:33:51 följande:
    Mamma till Simon: Precis samma här, nån timme till avslut, men har höga utrop så typ hälften är bara bud på..men vill inte släppa dem för mindre heller, då behåller jag det hellre eller slänge rut det på nytt. Vi får hoppas på ninjor som vill ha det för utropspriset!
    Precis!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-04-26 19:37:04 följande:
    Håller med,den är såå fin! Jag snålade när jag höll den i affären och sen var den slutsåld men nu så är den äntligen på väg hit Det kan jag tro..har sett måånga kläder norpas av dig,framförallt köp-nu som jag har tvekat på och så vips är de dina
    Haha...sorry!!!
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-04-26 19:38:17 följande:
    Såg precis att jag har massor med avslut idag.........kanske inte så bra med tanke på tv:program, men hoppas det går iallafall
    men är det bara jag som surfar/ninjar samtidigt som jag följer det mesta på tv:n!?
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-04-26 19:42:02 följande:
    nej, jag gör också det :)
    ja där ser du {#lang_emotions_wink} 
    tror du verkligen det påverkar ninjandet?
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-04-26 19:53:17 följande:
    Nån som vet vad frakten blir rill Åland för nått som skulle ha kostat 12kr inom Sverige?
    Är det inte 24!? har för mej att det är dubbelt i frakt
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    nericia77 skrev 2010-04-26 19:56:13 följande:
    jag funderar på denna väst, men varför e priset så lågt. vill knappt buda, känns som att det e nå fel eller? för kolla i sidorna där det bruna går över till svart, e det nå konstigt där eller är det fickor? jag blir alldeles nojjig. www.tradera.com/fin-tack-vast-storlek-86-fran...
    japp...västar kan man fynda för ingenting...verkar som ingen vill ha dem
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    nericia77 skrev 2010-04-26 20:57:28 följande:
    åh tack så jätte mycket, det e en sån han har haft förra våren , denna ska jag buda på
    ja den är jättefin {#lang_emotions_smile}
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    {#lang_emotions_surprised}oj oj oj mina meandi moln sparkbyxor är nu uppe i 260kr och det är ändå 4 timmar kvar...hade ju ett köp nu på 149kr
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16