Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Traderatråden nr 16

nericia77 skrev 2010-04-21 12:25:25 följande:
    ja men just, så sant. täntke inte så långt .och nu kom jag på mig själv, att jag vet inte hur man får till det där med att skaffa så den bjuder åt en. hur fixar man det?
    vad menar du nu???
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Mamma till Simon skrev 2010-04-21 12:29:22 följande:
    vad menar du nu???
    glöm detta inlägg
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Miss Maya skrev 2010-04-21 13:42:01 följande:
    Jag har hittat pick-a-boo-skaloveraller på Tradera. Jag är lite lockad att inhandla en sådan till dagis till dottern. MEN, vad kostar de egentligen i nypris på Gekås? Betalar man ett sjukt överpis på Tradera? Å andra sidan... Att åka till Ullared för EN overall lär ju bli dyrt.
    159kr gav jag på gekås
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-04-21 14:04:11 följande:
    Vet inte hur jag ska göra. vann 2 auktioner i söndags av samma säljare o mailade o frågade om samfrakt, men har inte fått nått svar. Jag vill ju betala henne, men jag vill inte betala för mycket. vad hade ni gjort?
    sms:a??
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    h80 skrev 2010-04-21 14:06:31 följande:
    har mailat 2 gånger o även kontaktat henne via hennes andra auktioner. Men smsat har jag inte gjort, det ska jag göra :)
    ja då brukar man få svar direkt
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    mage06 skrev 2010-04-21 16:29:15 följande:
    Sök på Vincent, de gör superfina promenadskor...vet dock inte vad som finns ute nu Fick hem de här fina av supertrevlig säljare idag *fniss*. De är nog i skick väl använda innan dagen är slut=populärawww.tradera.com/NY-NYA-Basketskor-Skor-Tygsko...
    oj vad mycket du betala för dem...jag har ett par i stl.29 i nyskick men tror du det är lönt att lägga ut dem?
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

så irriterad...skickade mannen till dhl för jag hade ett paket att hämta kollade dhl´s hemsida innan och det stod att det var öppet till 21 men när han kom dit strax efter 20 så var det redan stängt{#lang_emotions_yell}

Är en overall som jag vann i helgen...väntar med spänning på att se hur den ser ut eftersom jag tycker att det var ett riktigt fynd...blir att ligga på låset till morgonen istället{#lang_emotions_laughing}

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Pumanprinsen skrev 2010-04-22 08:24:59 följande:
    Vad menar du med kontot nedstängt? ditt eller dom som lagt bud?
    antagligen har de som lagt bud inte betalt räkningen och då stänngs ju kontot ner och buden försvinner
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Traderatråden nr 16