tessum skrev 2010-05-26 09:46:33 följande:
En lite konstig och väldigt OT fråga i den här tråden men hur bra är Gekås? Vi ska bila till Götetborg i augusti och funderar på att eventuellt även åka förbi gekås men eftersom vi bara är lediga i 5 dagar och har 140 mil (enkel väg) till Gtb så vill vi verkligen spendera tiden rätt och jag är lite orolig för att man ska åka dit och inte hitta något vettigt. Då har man ju slösat en hel dag av ca 3 dagars semester.Kommer även att ha med 2 barn på 7år och 3år.Så vad tror ni? Är det värt att fara dit eller ska man skippa det?
Tycker absolut det är värt det, vi åker MÅNGA gånger varje år (19mil enkelväg) och barnen är alltid med. De är 6, 3 och snart 1. Visst de tröttnar efter en stund iaf när de har fått välja vad de vill ha bland leksakerna
. Men eftersom vi åker så ofta så vet jag oftast vad jag ska ha så då brukar det gå hyffsat fort. Men som de andra skriver så finns det ju numera ett lekställe utanför (har inte provat det än) och så finns det ju en sjö så de kan gå och bada
Hade jag varit så nära hade jag absolut åkt.
I år ska vi och en annan familj faktiskt fira midsommar på deras camping, helt perfekt..männen är med barnen och jag och min vän kan shoppa så länge vi vill