Inlägg från: trolltriss |Visa alla inlägg
  • trolltriss

Traderatråden nr 16

h80 skrev 2010-04-16 21:17:23 följande:
    nu testar jag prolister för första gången...........håller tummarna
    lycka till!
  • trolltriss

JAG HAR fått tag i en MOLO regnbågsoverall stl 92 ! jaaaa!!!

Hoppas bara den passar nästa höst {#lang_emotions_dreamer} 

överlycklig och väntat sååå länge

Hoppas den är i skick att användas en HEL vinter till bara,,,,

• trolltriss
    mortillsju skrev 2010-04-16 21:52:22 följande:
    Shit vilken timpeng om du gör 60 i timmen
    bra timpeng om man bara hinner fyra i timmen tycker jag ....
  • trolltriss
    {#lang_emotions_laughing}ominte skrev 2010-04-16 21:58:13 följande:
    Och jävligt bra månadslön om man lyckas sälja svindyra tårtor på tradera..
    {#lang_emotions_laughing}  japp,,,, dax att säga upp sig...
  • trolltriss
    PLUPP09 skrev 2010-04-29 12:04:41 följande:
    En liten undran.Om man har en köpare som betalar först efter upprepade påminnelsemail, lägger ni positivt eller negativt omdöme?
    självklart ett positivt omdöme,,,,
  • trolltriss
    x karin76 skrev 2010-05-08 12:56:05 följande:
    Ärligt så tror iaf jag att Traderas höjdpunkt för säljare redan har varit för typ ett år sen... Priserna kommer antagligen inte att gå upp till tidigare nivåer utan plana ut kring dagens nivå eller t o m strax därunder.Antalet säljare är numera ENORMT och ett och samma plagg hamnar ibland på Tradera 3-4 ggr under sitt "liv".Sökte man efter en POP-klänning i stl 80 för 2 år sen hittade man en handfull att buda på, dessutom fanns inte deras webshop. Därav höga slutpriser. Numera finns det flera sidor av sökresultat på samma sökning..Sen har antalet webshoppar exploderat också de senaste åren, så utbudet på nätet rent generellt har ju blivit gigantiskt det med - med chans till kampanjpriser och reafynd osv emellanåt.... och även pga detta lägre priser på Tradera.Tyvärr får man nog ställa in sig på att guldålderns tid på T är förbi. Om jag vore du skulle jag lägga ut nu eller till lön, och hoppas på det bästa. Tror inte det är någon större skillnad vare sig om en månad eller om ett halvår eller mer. 
    ja så är det nog,,,, lite tråkigt faktiskt,,, men jag har satsat på barnbidraget denna månad,,, vi får väl se,,,
  • trolltriss
    Tessou skrev 2010-05-08 19:45:10 följande:
    Nu har jag lagt upp en hel del auktioner... Hoppas verkligen jag får allt sålt direkt, vi får knappt plats här hemma för sonens alla kläder... Välkomna att buda!!
    lägg ut en funkande länk i presentationen,, så kollar jag gärna,,,
  • trolltriss
    AnnaFreja skrev 2010-05-08 20:21:39 följande:
    Jag blir snart galen på en köpare jag har på tradera. Jag skrev om det för ett tag sen. Hon ringde och smsade och hade sig. Sen fick jag ett mail där det stod att hon ville att jag skulle lämna omdöme. Hon hade fortfarande inte lämnat och jag skrev att jag hade som policy att lämna efter att köparen lämnat. Idag fick jag ett mail: hej tjejer! jag ser att ni inte lämnat några omdömen på auktioner där jag har handlat av er. jag förväntar mig att ni gör detta! ha en bra dag!Vad ska jag göra? Lämna trots att hon inte lämnat?
    jag lämnar omdöme så fort jag fått pengarna ,,, det är så det skall vara tycker jag,,,
  • trolltriss

Går skit bra för mej på Tradera, har slängt ut lite på måfå ( för att komma in i garderoben ) och väldigt många köp nu ,,,, kul kul....

Bara att packa och vänta på pengarna.

Svar på tråden Traderatråden nr 16