Inlägg från: trolltriss |Visa alla inlägg
  • trolltriss

Traderatråden nr 16

kalmar brud skrev 2010-03-26 19:42:28 följande:
    jag har en grön fleece från pop som jag lagt ut på tradera... Men inget bud på den... Jag letar om jag kan hitta någon info om den på polarns hemsidan men ingenting... Vad heter den tröjan???Det är INTE den som är vindtät
    fleece tröja, inte windstopper!
  • trolltriss

hej har precis köpt nu SOM vanligt och är så glad för att NÅGON äntligen slängt ut rymdrosor tightsen från molo i rätt storlek... nu blev det dyrt ( IGEN )

men men då funderar jag på större storlekar HUMMEL,,, rosa....

någon som testat detta ??? jag menar typ 146 - 152 ....

går det att sälja????

• trolltriss
    Mawe123 skrev 2010-03-31 21:26:38 följande:
    Eftersom det är högaktuellt för mig så undrar jag hur ni gör om det står nyskick på objektsbeskrivningen och sen kommer plagget hem och det har en stor fet märkning.Någon som reagerar på det mer än jag??
    du menar att det står namn? jag märker alltid mina kläder det första jag gör BOR nämligen mitt i "slummen" och där får plagg utan märkning ben,,,,
    sen kanske inte alla hundra plagg blir använda och då är det ju nyskick, Det står i min information att alla palgg är märkta.
  • trolltriss
    Lilla Ego 07 skrev 2010-03-31 21:27:53 följande:
    Oj, nu är det en och samma person som tagit köp nu på 6 av mina auktioner alldeles nyss
    ja jisses vilka bra priser du har! hade köpt din fågelklänning direkt om den vart i 116...
  • trolltriss
    Mawe123 skrev 2010-03-31 21:28:00 följande:
    Jag har en son som gillar hummel och som drar 152, så jag tror visst att det fiinns köpare till större hummel plagg - absolut!
    hm,, då kanske jag borde fota lite då,,,
  • trolltriss
    Pixxi skrev 2010-04-03 17:01:45 följande:
    Ny fråga... Hur fotagraferar man helrött eller svart? Hur jag än gör ser det slitet och fult ut. Har en superfin Pop kjol som är röd men när jag tar kort på den ser den sliten ut
    man fotar utomhus,, utan blixt i solen med någon bakgrund som INTE är så klar ,,, t ex asfalt, trämöbel eller gräsmatta,,,,,
  • trolltriss
    h80 skrev 2010-04-05 12:04:03 följande:
    Jag köpte en jacka på tradera för ca 2 veckor sen, den skulle enligt beskrivningen vara i jättefint skick. Den var väldigt tvättnoppig o skavd på reflexerna. Jag tycker inte det är jättefint skick, eller vad tycker ni?Jag mailade säljaren direkt, men har inte fått något svar, vad hade ni lämnat för omdöme?
    får jag inget svar lämnar jag ut säljaren ( via länk {#lang_emotions_innocent} ) på tradera tråden omedelbart , och sedan ger jag rött efter 60 dagar.
  • trolltriss
    j o n n a h skrev 2010-04-10 20:37:25 följande:
    godkväll i tråden, längesen jag skrev nåt här nu, men läser desto mer.. ska sälja massor av tjejkläder, strl 62-92, vad tycker ni, kläder till babytjej, strl 62-68, helt nya och nästintill nya, metoo, lindex, pop, bamse, 1kr utrop eller högre utrop? 1 kr lockar ju många, men jag vill verkligen inte ge bort kläderna.. ska man göra paket eller ska man "para ihop" kläderna till matchande set? och en klänning, typ madicken, ni vet med knäppning hela vägen i ryggen, lite romantisk sådär med volang längst ner, heter det förklädesklänning eller vad kallar man det?
    sålde dotterns förklädes klänning som "madicken klänning " strax före jul var det.
    Hade gjort matchande set på det minsta.
    Bamse och pop för en kr,,, me too ( ingen aning ) och lindex något högre, 'Babykläder finns ju såååå mycket av på tradera., så fina foton som lockar är ett måste.
  • trolltriss
    j o n n a h skrev 2010-04-10 21:00:57 följande:
    tack för svar! tror du att matchande set säljer bätte än ett paket med 7 plagg (en klänning, ett par leggings, två tröjor, en t-shirt, en tunika och ett par byxor)? Jag vet, finns ju mängder av kläder i pyttestorlekar, så man vill ju inte försvinna i mängden.. har tagit fina kort (tycker jag iaf ), tänkte lägga ut imorgon.
    vet inte... jo, kanske, eftersom när man "lägger ihop " o matchat ser det lätt ut som "detta är det jag fick över" så matchande set e nog det bästa...
Svar på tråden Traderatråden nr 16