Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Har ett par armani jeans shorts stl 2 år som jag tvekar lite på att lägga ut. Är 200 för högt utrop tycker ni? Vill ju inte ge bort dem direkt och de var rätt dyra, så dyra så att jag faktiskt har förträngt hur mkt jag betalade... Eller ska jag spara dem till nästa sommar, om det är lite sent att lägga ut nu?

• StaffenAssar
    Mamma till Simon skrev 2010-06-08 08:23:42 följande:
    lägg det du minst vill ha och får du inte sålt dem för det så sparar du dem tills nästa år
    Då gör jag så. Tack!
  • StaffenAssar
    snappi81 skrev 2010-06-08 16:55:56 följande:
    Nån som har nåt kul ute i pojk/unisex 80/86 el 104.. Orkar inte gå igenom allas nick. Hojta så kikar jag gärna in!
    Kommer att lägga ut en söt summersuit i stl 86 ikväll eller imorgon kväll
  • StaffenAssar
    snappi81 skrev 2010-06-08 21:47:33 följande:
    Betald och klar, har samma bank som dig.
    Perfekt! Då postar jag imorgon
  • StaffenAssar
    AnnaFreja skrev 2010-06-09 10:44:22 följande:
    Hur tänker ni när ni lämnar omdöme för leveranstid på en säljare? Vad krävs för att få en 5:a 4:a osv?
    Lämnar nästan alltid 5 på allt om jag är nöjd. För att jag ska lämna en 4 på leveranstid får det nog ta mer än en vecka iaf, borträknat helg och tid tills säljaren såg betalningen. Fast jag tycker att det nästan aldrig tar så lång tid.
  • StaffenAssar
    stockrosen skrev 2010-06-09 14:34:50 följande:
    Undrar varför jag bara får upp en bild ? Jag ser bara din son längst upp och inga andra bilder ....knepigt.
    Jag ser inte heller de andra bilderna...
  • StaffenAssar
    AnnelieTyresö skrev 2010-06-09 19:09:55 följande:
    Fyndade som jag tycker just en superfin ny Sparkdräkt, med tagsen kvar.

Men nu kom jag jue på att jag inte har en aning om vad de eg kostar i butik, va får man betala i en vanlig affär för en sådan?
    Beror på märke
Svar på tråden Traderatråden nr 16