Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Pearl22 skrev 2010-05-17 09:45:30 följande:
    Med tanke på helgens värmebölja så tycker jag absolut det är läge att lägga ut! Kom på mig själv att kolla efter shorts igår faktiskt :)
    Ja, jag hade faktiskt shorts själv igår och i förrgår, och idag ska det ju bli 23 grader Så de får nog åka ut ikväll
    Upptäckte till min gläjde att jag gått ner en stl Så nu är jag bara tjock, inte jättetjock
    Jontesfru skrev 2010-05-17 09:55:53 följande:
    haha här i Skåne skulle det inte gå bra. Regn o kallt, men kanske man drömmer om en varm sommar trots det?
    Ojdå, ni får flytta till sthlm istället
  • StaffenAssar
    Jontesfru skrev 2010-05-17 10:18:37 följande:
    Ja 8-9grader o regn gör inga sommarklädeskänslor precis... snarare var är vinter jackan???
    Brrrr!{#lang_emotions_frown} 
  • StaffenAssar
    Susannee skrev 2010-05-17 10:34:24 följande:
    Vad hände egentligen med Dan/Marie?  Köpte en del därifrån och det funkade bra, fast det tog väldigt lång tid ibland..
    De stal det de sålde från affärerna, anledningen till att det dröjde ibland var som jag förstod det att de ännu inte stulit just den saken så det tog tid att "skaffa fram" den {#lang_emotions_undecided}
    Vet inte om de är dömda ännu, men iaf polisanmälda, och tydligen även tre av deras köpare som köpt väldigt mycket av dem...
  • StaffenAssar
    TheStar skrev 2010-05-17 12:37:32 följande:
    Ingen som vill tipsa om hur ni hade gjort? Och så en annan sak: Håller de på och fixar med prislistan just nu? Dels ser det mysko ut i själva prislistan: Först står det att "OBS! Från och med 1 juni 2010 införs ett tak på antalet annonser som innefattas av 0 kr i osåltavgift. En säljare kan då lägga ut max 100 annonser per månad med 0 kr i osåltavgift vid utropspris 1-9 kr. Därutöver blir osåltavgiften 3 kr/auktionsannons. " Men nere i själva prislistan står redan denna regel med. Skumt. Dessutom har jag själv inte lagt ut 100 auktioner ens sammanlagt under hela min Traderatid, men när jag nu ska lägga ut en med utrop 9 kr så står det att det kommer att bli osåltavgift på 3 kr... Läge att kontakta T?
    Jag skulle antingen lämna positivt och skriva att de aldrig dök upp, eller låta bli att lämna...
  • StaffenAssar
    Pearl22 skrev 2010-05-17 15:20:30 följande:
    Hihi.... lite omvända världen med tanke på att jag bor i Norrland :) Idag har vi 23 grader varmt och i helgen var det ännu varmare. Så min outfit idag består av capritights och tunn tunika Grattis till storleksminskningen! Samma här faktiskt, därav mitt letande efter sommarkläder... Har tappat 20 kg sedan förra sommaren så det blir till att inhandla en ny garderob nu.
    Wow! 20 kg är ju super! Vad duktig du är! Här är det snarare knappt tio... Om ens det...
  • StaffenAssar
    Mamma till Simon skrev 2010-05-17 16:38:50 följande:
    ni är superduktiga båda två önskar att jag fick motivation att ta tag i min övervikt
    Tack {#lang_emotions_flower} Jag måste dock erkänna att motivation saknas här med och att viktminskningen nog mest beror på att min pappa dog i november så jag har inte varit hungrig på ett tag {#lang_emotions_frown}
  • StaffenAssar
    Mamma till Simon skrev 2010-05-17 17:17:22 följande:
    usch då...det var ju inget kul sätt att gå ner i vikt på...själv är jag mer en sån som äter i svårta situationer :(
    Nä, hade jag fått välja så hade jag ju hellre haft pappa här än gått ner i vikt såklart. Men samtidigt så känns det bra att ha gått ner även om det kanske inte var på det mest hälsosamma sättet. 
  • StaffenAssar
    mariahammarberg skrev 2010-05-17 19:09:13 följande:
    vilken storlek på villervalla solhatt till en 3åring?
    Min 3,5-åring har 52-54 på sin, den hade han förra sommaren också
Svar på tråden Traderatråden nr 16