Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss
    snappi81 skrev 2010-06-16 09:54:29 följande:
    Eftersom jag inte fattar hur man får in varken länk el bild i tråden så undrar jag om nån kan gå in i mitt galleri och kolla dom skorna som ligger där, behöver veta vad såna kallas?

Snälla!
    ♥♥♥ Linus 070808 ♥♥♥ Lucas 090707 ♥♥♥
    det är väl seglarskor
  • charmmiss
    Olivers Mamma skrev 2010-06-16 22:04:18 följande:
    det var inte så dyrt inte
    nej, verkligen inte och nästan inom gångavstånd för att hämta upp den.
  • charmmiss
    Olivers Mamma skrev 2010-06-16 22:36:47 följande:
    Ja jag såg det
    gick in på din profil, vad har du för UJ vagnar nu, en brun o en svart? hade du inte en baroque?
  • charmmiss
    Olivers Mamma skrev 2010-06-16 22:49:39 följande:
    Har en brun, en svart, en grå och en baroque
    haha, fin samling
  • charmmiss
    Olivers Mamma skrev 2010-06-16 22:56:58 följande:
    ändrade min pres enbart för dig

Ja 4 st uj:s o tre st tfk Buggster *kärlek* och min fiiiina elodie samling.
    Sjukt nog har jag inte packat undan vinteråkpåsarna, tycker de är så fiiiiina o se på
    åh man tackar ja åkpåsarna är fina, spec cherry blossom, den är så fin i vår cerisa vagn att jag nästan vill använda den på sommaren

nu blev jag sugen på en till vagn, får nog gå o lägga mig innan jag hittar något på blocket, har ju precis gjort mig av med en vagn.

det tragiska är att min lilla tjej bara vill sitta i gekås sulkyn, så fort hon ser den vagnen skriker hon, sitta sitta! men när jag tar fram en annan vagn skriker hon bara neeeej o springer iväg, o det är typ de två orden hon kan bara
    Fast iofs e den sulkyn grym, får plats med en 20 månaders fram och en snart fyraåring bakom om man fäller ner ryggstödet, ultimata syskonvagnen
  • charmmiss
    MejaKiZnic skrev 2010-06-21 18:35:33 följande:
    Har avslut idag Förvånad många som ligger lågt tråkigt nog men man vet ju aldrig Solig

-Idag tog jag körkortet {#emotions_dlg.flower} som jag kämpat med det, är lyckligast i världen just nu!
    ♥мєℓιηα
    stort grattis, vad roligt!!!
Svar på tråden Traderatråden nr 16