Traderatråden nr 16
försöker fynda sandaler i st 19 typiskt när man är i behov så finns det inga 50% koder på ellos
märks att det börjar bli löning, det har stått still i flera dagar igår hade jag 7 bud idag är det uppe i 31. men mer än hälften av auktionerna är fortfarande utan bud.
till er lite mer erfarna loppis säljare har jag lite frågor.
ska för första gången sälja på ett barnloppis och nu undrar jag lite med prissättningen, det mesta jag säljer är nytt, undrar vad man kan ta för priser, om en tröja kostar 150kr nypris kan jag då ta 50 kr för den om den är ny eller 30 kr om den är begagnad, eller är det för höga priser??
kläderna är jättefina o det mesta är från Lindex, kappahl, zara o lite pop.
sen undrar jag när man sätter priserna ska man även skriva ut storleken på frystejpen?
känner mig som en newbie i detta har sålt på tradera i 7 år men första gången jag ska ha ett loppisbord, ska bli jätteskoj.
Har även ett laban melamin set som är ny i kartong, kostar 300kr ny kan man ta 150kr för den, eller är det för mycket?? o vad kan man ta för priser på nya barbie dockor (ej äkta barbie) samt dockor som pratar när man trycker på dem. har massor av presnter som tjejerna inte använt som jag vill bli av med.