• Smultronhjärta

Traderatråden nr 16

http://www.emerge.se/wp-content/tradera.gif

Tråden för oss som säljer och köper på Tradera

Här samlas vi och diskuterar allt rörande Tradera genom att ge tips,råd och lösa problem tillsammans. Det är tillåtet att länka till sina egna auktioner men det bör hållas på en lämplig nivå.
    Ett tips är att lägga in en direktlänk på din presentation här på FL så kan de som vill ändå se dina pågående auktioner
    {#lang_emotions_sunny}
    Om ett paket skickat som brev har försvunnit så kan en anmälan till pts göras
    e-tjanster.pts.se/Asb/ - man kan även ringa 08-6785500

Det finns en Facebookgrupp också
    www.facebook.com/group.php

Här finns en nicklista
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b120819.html

När man säljer på Tradera kan man skicka grejer via Posten,via Schenker,DHL och Bussgods. Tradera har allt som oftast en samarbete med både Schenker och DHL vilket ger rabatterade priser.

Prolist är ett gratis verktyg som underlättar när man ska lägga ut många auktioner på gång. Finns att hämta och läsa mer om här
    www.tradera.com/help/QuestionsAndAnswers.aspx
    Väl mött!
    {#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-08 15:07
    Portotabell inom Sverige
    www.posten.se/c/postguideLetterDom

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-21 21:31
    Det är inte längre tillåtet att göra reklam för sina egna auktioner i tråden, inte heller att ha en sidfot där man länkar till dem!
  • Svar på tråden Traderatråden nr 16
  • Smultronhjärta
    ominte skrev 2010-03-31 20:22:38 följande:
    Hon har väl sparat den och satt fast den för att det ska se bra ut
    Men jisses-VEM sparar tags??
  • Viktorsmamma
    MejaKiZnic skrev 2010-03-31 20:16:50 följande:
    hoppas de ökar för dig, endast de jag har högt utrop är man ju nöjd med men de övriga ja vad säger man. Loppis! Jag har S/M, dock rekomenderar jag inte till någon men bredda axlar. kanske borde nämna det nu när jag säger det
    okej, nej det har jag inte så! har så dåligt med koftor och den såg riktigt skön ut är ju så dålig på att handla åt mig själv så ska väl försöka börja göra de med=)
    ominte skrev 2010-03-31 20:17:54 följande:
    Ahh verkligen! Hade också utkik på den tidigare Hur är NS i storlekarna? Har aldrig ägt ett sånt plagg.
    Åh :D jo jag fick den!! yey! de är stora! men hur underbart snygga som helst, jeansen är gudomliga snygga passar på alla kroppsformer! rekomenderar Nova Star starkt!

http://viktorsmamma.blogg.se/2010/march/dagens-viktor-4.html

här har du hur strl 80 i jeans och hood sitter på min 77cm långa son! =)
    Viktor 26/10-08
  • AochJsMamma

Så!! Nu har jag fått ut några auktioner iallafall!

Kvällens avslut vart utan fler bud i slutet, men jag är nöjd ändå.

Orkar inte fota mer, men blir mer som åker ut imorgon. Dumt bara att det blir avslut mitt i månaden antar jag.. men det är ju NU folk vill ha skaljackor!

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • MejaKiZnic
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 20:24:34 följande:
    Men jisses-VEM sparar tags??
    Händer att jag gör det då jag ibland lägger de i lådan bara sen används de inte {#lang_emotions_dreamer}
    ♥мєℓιηα
  • Smultronhjärta
    MejaKiZnic skrev 2010-03-31 20:36:49 följande:
    Händer att jag gör det då jag ibland lägger de i lådan bara sen används de inte
    Jo jag började samla Molotags för skojs skull i en burk men efter att maken hittat min gömma och insett exakt hur många som var däri så slutade jag
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 20:38:58 följande:
    Jo jag började samla Molotags för skojs skull i en burk men efter att maken hittat min gömma och insett exakt hur många som var däri så slutade jag
    haha det hade jag ALDRIG vågat!!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-03-31 20:39:36 följande:
    haha det hade jag ALDRIG vågat!!
    Jag slutade illa kvickt Iofs så var det ett tag sen och numera plockar maken tags varje gång han går i dotterns garderob utan att gnälla minsta lilla...Antar att han har blivit avtrubbad
Svar på tråden Traderatråden nr 16