Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Kan man tvätta ett par adidasskor i tvättmaskinen? Gympaskor alltså. Vilket gradantal isf? Sköljmedel?

• StaffenAssar
    mage06 skrev 2010-05-07 16:30:47 följande:
    Det går bra det med Men helst vill jag ha med hängslen... Jag tror i alla fall att det går bra att sälja ett tag till, de där är ju super när man är ute och seglar. Kan användas större delen av året!
    Ja, jag slänger ut dem och ser vad som händer helt enkelt, fast det blir nog inte förrän imorgon
    Vågar man 1 kr utrop? Det där med segling kanske jag ska sno och tipsa om i objektsbeskrivningen
  • StaffenAssar
    mage06 skrev 2010-05-07 16:39:10 följande:
    Det tycker jag! Jag skulle inte våga 1 kr...men samtidigt så är det inte säkert att slutpriset blir högre med ett högre utrop...
    Då ska jag fnula lite på vad jag ska ha för utrop
    Hemlighet skrev 2010-05-07 16:47:10 följande:
    Skallbyxorna brukar sluta på 200-250:- i alla fall dom jag har kikat på. Dom jag köpte förra veckan, dock i stl 86 slutade på 237:-. Dom var i topp skick med hängslen.
    Det är ju okej iaf. Får sätta något bra köp nu också
  • StaffenAssar
    Mamma till Simon skrev 2010-05-07 18:28:15 följande:
    jag brukar köra på 40grader fast snabbtvätt, brukar inte ha sköljmedel
    Tack! Då får de åka tvättmaskin nu
  • StaffenAssar
    Doodies skrev 2010-05-07 19:00:37 följande:
    Jag fick sålt mina skalbyxor i söndags för 340:- Ett riktigt toppenpris tycker jag Dom hade hängslen och storlek 98/104 Blev så glad över priset att jag skickade med ett par nya "snoddar" under fötterna.
    Ah, det låter ju väldigt bra
  • StaffenAssar

Om jag lägger ut idag och väljer avslut om tio dagar så blir det avslut på söndag väl? Eller tänker jag fel nu?

• StaffenAssar

Stormis - Tack! Då förstår jag bättre Men nu kom jag plötsligt på att måndag inte är fy skam det heller, för då har jag en massa andra avslut, så nu måste jag bestämma mig lite bara...

• StaffenAssar
    Stormis skrev 2010-05-07 20:55:08 följande:
    Jo, fördelen med söndagar är att det är mkt folk då, men å andra sidan också MÅNGA objekt, dvs de kan lätt missas. Så jag varierar en del, men kör mest mån-tors nu faktiskt beroende på utrop etc.
    Det blev söndag iaf. Det ena är ett par skalbyxor, så det söker väl kanske en del på, så det kanske inte spelade så stor roll, men det andra är ett par byxor och då kände jag att jag ville att många skulle se dem och kanske impulsbjuda lite Och jag har ju redan en del på måndagen
  • StaffenAssar
    mage06 skrev 2010-05-08 18:01:27 följande:
    Vart hittar man en säljares meddelande om det finns ett sådant?
    Bredvid säljarens alias finns en gul knapp med ett i i, klicka på den
  • StaffenAssar
    mage06 skrev 2010-05-08 18:10:23 följande:
    just det, så var det! Jag tycker det är grymt otydligt! Tack
    Ja, jag håller med om att det är otydligt!
Svar på tråden Traderatråden nr 16