Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Viktorsmamma skrev 2010-05-17 19:39:49 följande:
    duktiga ni varit båda två!! jag har sedan september 09 tappat lite mer än 16kg nu!!! ha egentlgien 4kg kvar till mig målvikt innan sommaren så jag käämpar nu, så blir massa nya kläder nu snart. Nus ak jag lägga in massa nya auktioner barnkläder i blandade strl, sen lite annat med=)
    Tack detsamma {#lang_emotions_flower}
  • StaffenAssar
    Lalalong skrev 2010-05-17 20:44:09 följande:
    Är det fortfarande problem med Traderas automatiska vinnarmail?  Jag har auktioner som gått ut och går ut nu under kvällen. Men jag har inte fått något "sålt objekt" mail. Det brukar man väl få?? FUnderar på om det har något samband så att köparna inte heller får något "vunnet objekt" mail nu då? 
    Var så igår för mig, hade avslut vid kl 21, vinnarmailen trillade in under natten någon gång... Kanske är det så idag med?
  • StaffenAssar
    Stina0 skrev 2010-05-18 20:29:39 följande:
    Någon som har erfarenhet av försvunna brev på Posten? Vad är oddsen att få se det igen? Har anmält det försvunnit med länken ovan. Brevet har varit borta i två veckor nu...Första gången det händer på mig på T....  Känns inget vidare, när jag vet att det är postat och i vilken låda.
    Har varit med om det en gång, det visade sig sedan efter lite luskande från mig att det varit inbrott i brevlådan... Det paketen kom givetvis inte till rätta, men jag anmälde för säkerhets skull iaf.
  • StaffenAssar

Mitt leksakspaket som jag la ut på prov går faktiskt rätt bra Jag hade köp nu 149 kr och buden är uppe i 145... Och den går ut imorgon, så det finns utrymme för fler bud

• StaffenAssar
    mal skrev 2010-05-19 19:17:48 följande:
    Varför lämnar man tomma positiva omd? Ok, om någon inte vet att man kan skriva men på senaste har jag fått massor med tomma. Trist.
    Egentligen ingen aning annat än att när jag var ny så lämnade jag bara tomma omdömen, visste liksom inte vad jag skulle skriva. Och jag tycker mig märka att det är vanligare med tomma omdömen från nybörjare, iaf hos mig. Sedan finns det ju de som aldrig skriver något också. Om jag undrar över ett tomt omdöme brukar jag gå in och kolla på den personens lämnade omdömen, och då är det oftast så att personen lämnat bara/mest tomma, så då brukar jag inte bry mig, tänker att de lär sig sedan...
  • StaffenAssar

Även om detta inte är en traderafråga, så undrar jag om någon har koll på var man kan köpa endast solskyddströja, kortärmad? Tycker att det är set överallt eller ev långärmat (polarns turkosa är ju sååå fin) och jag vill bara ha kortärmat. Min stora son är väldigt mörk och jag vill inte ha mer kläder än nödvändigt på honom, så jag tycker långärmat känns för mycket, vill bara skydda nacke och axlar egentligen. Dessutom vill jag helst inte ha något tryck på utan bara enfärgad...

• StaffenAssar
    Smultronhjärta skrev 2010-05-21 09:38:38 följande:
    Enbart tröja vet jag inte på rak arm men däremot så var det sättet som jag köpte på Gekås från Zunblock t-shirt med shorts. Kika på deras produkter här www.zunblock.se/
    Tack!
    Men tyvärr hade de bara set med kort ärm, inga enstaka tröjor, så jag letar vidare... Fast jag kanske får lov att köpa ett set till slut iaf, det känns bara så onödigt för han har så många fina badbyxor...
Svar på tråden Traderatråden nr 16