Inlägg från: StaffenAssar |Visa alla inlägg
  • StaffenAssar

Traderatråden nr 16

Gummsan82 skrev 2010-05-02 19:57:01 följande:
    Tänkte lägga ut "lite" grejor med avslut 17/5... ska jag lägga så de går ut  mellan barnbidrag och löning istället? Eller spelar det ingen roll?
    Om du har avslut 17:e och har 5 dagar och inte 3 som gräns för när du vill ha betalt är det nog inga problem. Du kan ju skriva i auktionen också att du kan invänta barnbidrag/lön.
  • StaffenAssar
    nericia77 skrev 2010-05-02 20:18:39 följande:
    hej på er. om det är "köp nu" på en vara. o man tar det. tillkommer det då fraktkostnad?
    Ja, om det inte står i auktionen att köp nu är fraktfritt.
  • StaffenAssar
    MejaKiZnic skrev 2010-05-02 20:21:22 följande:
    Vågar man slänga ut en Molo Dalmatiner på 1 krona =O skick: upptvättat ?
    Vilken stl? Suit eller body?
  • StaffenAssar
    StaffenAssar skrev 2010-05-02 20:25:14 följande:
    Vilken stl? Suit eller body?
    Ska tillägga att jag la ut dalmatiner fast linne som har avslut idag, men jag vågade inte 1 kr. Fast hade iofs 49 som utrop, så det var ju inte högt direkt...
  • StaffenAssar
    MejaKiZnic skrev 2010-05-02 20:26:31 följande:
    Body i stl 80
    Kortärmad? Tror kortärmat går bättre nu än långärmat... Fast jag tycker att du ska sätta ett billigt och bra köp nu på den isf så jag kan knipa den
  • StaffenAssar
    Gummsan82 skrev 2010-05-02 20:30:05 följande:
    Jag brukar inte skriva när det ska vara betalt men jag kan ju skriva att det är ok att vänta med bet till löning och barnbidrag.
    Då tror jag inte det blir några som helst problem
  • StaffenAssar
    Bellevue skrev 2010-05-02 20:51:47 följande:
    Hmmm, minns nu att nån någon sagt(här i tråden?) att upp till en viss storlek är dom ganska små men sen blir dom stora? Eller var det ws det gällde? Min son som blev två i januari har en ws i strl 98 som sitter precis på honom. Har tyvärr ingen aning om hur lång han är men han är större än de flesta andra tvååringar.
    Min son är drygt tre år och ligger precis mitt på medelkurvan, var 96 cm i januari, och ws stl 98 sitter super på honom och kommer definitivt att räcka hela sommaren och kanske hösten med, han har haft den sedan i höstas. Men har ingen aning om större storlekar tyvärr...
  • StaffenAssar
    nericia77 skrev 2010-05-02 20:58:48 följande:
    när det står " läs min info" va menar de då att man ska läsa. står så på en del efter att dom beskrivit varan.
    Efter säljarens alias finns ett litet i, den klickar man bara på
  • StaffenAssar
    Bellevue skrev 2010-05-02 21:35:56 följande:
    Jag är tveksam till om E kan ha sin hela sommaren, har budat hem en i stl 104. Hmmm, måste pallra mig iväg och mäta honom. Han väger iaf 15,5 kilo ungefär. Vad väger din son?
    Han vägde i januari 16 kg men gick sedan ner till 15 pga lång magsjuka, så han väger nog 15,5 nu han med, kanske 16 igen.
Svar på tråden Traderatråden nr 16