Inlägg från: Julia1234 |Visa alla inlägg
  • Julia1234

Traderatråden nr 16

ominte skrev 2010-03-22 20:59:03 följande:
    Här har ni en människa ni kan spärra för gott!www.tradera.com/Mytradera/Feedback/ViewFeedba...Jag vann en auktion 7 mars och har mailat och ringt men inget svar. Hon fick ett neg av en annan häromdan med samma problem som mig och hon gav ett hämnomdöme Vilken människa!!Funderar på att lägga neg sista dagen efter 60 dar bara för att jävlas
    Vart spärrar man? Det var så länge sen att jag inte kommer ihåg...
  • Julia1234
    Ellan 76 skrev 2010-03-24 09:41:36 följande:
    Smultronhjärta: ja jag fattar inte varför nån inte lagt bud. Innan hade jag den på unisex men ändrade till pojk och då såg jag att fler klickade på den. Tänkte att den kanske är ute fel säsong, att folk vill ha vårkläder nu.
    Hade den varit lite mindre hade jag lagt ett bud
  • Julia1234
    snappi81 skrev 2010-03-24 12:48:30 följande:
    Ger mig inte in i disskutionen i den andra tråden men brukar ni som hänger här lägga på för emballage? Själv tar jag bara ut 1kr i emballage men då skickar jag allt i mailingbags. Så jag tycker det är en överenskomlig summa.
    Jag tar inget för emballage, men då skickar jag å andra sidan i vanliga påsar Tycker det är ok att betala 1:- i emballage, men gillar INTE då folk saltar frakten nåt hutlöst. De auktionerna budar jag aldrig på!
  • Julia1234
    Smultronhjärta skrev 2010-03-25 20:50:59 följande:
    Ok såg första avslutet!Skaloverall a`la 570
    Herregud!!! Goa intjänade slantar där du!
    Nästan så man blir sugen på att ta en tripp ner till kära Gekås

Vad kostar de nya? 159:- va?
  • Julia1234

....nåt är ju fel på deras sida idag? Tar ju hur lång tid som helst att öppna en auktion... säkert 20-30 sekunder. Det brukar ju ta typ 1.

• Julia1234
    Jessika82 skrev 2010-03-30 21:35:50 följande:
    det är väl bara att ställa fråga är varan noppig eller inte
    Men varför kan inte bara säljare beskriva skicket bättre istället?

Jag går oftast bara in och kollar vad som går ut den närmsta halvtimmen/timmen. Då finns det ingen tid att maila och fråga...

Blir också vansinnig när någon skriver fint skick och så kommer det nåt noppigt och urtvättat.
  • Julia1234

Har tre underbara hoodtröjor ifrån GANT i strl 62 som jag har funderat på om jag ska lägga ut eller inte.... Men ni säger att man inte får så bra för små storlekar? Känner lite att om jag inte får nåt för dem ger jag hellre bort dem till nån jag känner. Hur hade ni gjort?

Svar på tråden Traderatråden nr 16