Vi som plussat efter IVF i mars/april 2009
ingen bra dag här, tur man har en liten solstråle som piggar upp
turbo: önskar att allt går bra för din vän.
kram på er
ingen bra dag här, tur man har en liten solstråle som piggar upp
turbo: önskar att allt går bra för din vän.
kram på er
....skor? ska hon gå ute i meterdjup snö? har inte ens tänkt så långt
ego:
min svans är ju bruten, eller ur led, eller vad man ska säga.
Läkaren vill skicka mig till spec-sjukgymnast c:a 10 mil bort som kan försöka stabilisera den. Ifall inte de kan hjälpa så finns det ett rygg-och ledcentrum i Ängelholm. Vad nu de gör.
OP är uteslutet eftersom besvären kan kvarstå/bli värre.
Är ofta irriterad och ledsen eftersom att det påverkar humöret att ha ont jämt, tyckte det räckte med ont i fogarna men detta är överjävligt. Får riktigt bita ihop när jag ska sätta mig och amma på kvällen och natten.
Så fort jag slutat amma så tänker jag tugga starka tabletter om jag inte fått hjälp innan dess.
Vill ju amma så länge Lava vill så det finns ingen "sluta-plan" ännu.
försöker vara glad och hitta på nåt varje eller varannan dag så Lava ska ha det bra.
Mest maken det är synd om för all luft går liksom ur mig när han kommer hem
läser allt ni skriver, nickar lite och hummar men pallar inte kommentera allt. Förlåt.
Är glad att ni finns här, och att alla verkar ha det bra.
Tusen kramar
hej vänner
hinner/orkar inte riktigt men läser allt
...träffen var mysig ♥ korvgrillning i snön o sen lek o bus för barnen o fika för mammorna
var med värdinnan på tupperwareparty igår, kände båda att vi behövde komma ifrån män o barn litegrann... glad att ha fått en väninna med barn hennes tvillingar är så söta med sitt röda hår
....väntar på samtal från spec-sjukgymnasterna i V-ö - de skulle ha möte idag, snälla håll era tummar!!!!!!!!!!!
Fina barn här i tråden ♥
Skor (typ grövre,känga kanske det heter ) har vi köpt på rea från b-young, tror inte att vi kommer att vara ute överdrivet mycket i snö/slask förutom i vagnen.... får se hur det blir när hon börjar gå på riktigt. Än så länge går hon inte helt själv.
Ang framåtbakåtvänd; det där känns ju lika individuellt som allt annat
Lava brukar hänga ut och titta åt alla håll om hon är på det humöret. Men för den här mamman känns det bäst att ha henne mot mig. Har ju vändbar vagn och vet att maken nångång låter henne sitta frånvänd.
säkert tusen saker till jag tänkte skriva men ni vet hur det är...
önskar er en superhärlig måndag.
Kram!