Vi som plussat efter IVF i mars/april 2009
Hej, jag är kvar (fast är bara inne på FL väldigt sporadiskt för tillfället). Det har varit förkylningar, diverse släktkalas och en dålig bebis (som vi nu har insett har komjölksproteinallergi) så jag får erkänna att jag inte riktigt prioriterat datorn. Allt är dock mycket bättre nu och en korrekt diagnos gör tillvaron otroligt mycket enklare (och killen mycket gladare - inte konstigt att hans mage aldrig kom igång..).
Så roligt att läsa om alla i alla fall och det går verkligen framåt med barnen måste jag säga! Vår son är riktigt lat och visar inte minsta intresse av att vända sig. Däremot vill han hemskt gärna sitta upp så det känns som om halva dagen går åt till att hålla honom i händerna (för annars sitter han också dubbelvikt som de andra små) och resten av den vakna tiden ligger han helst på golvet böjd som en ostbåge och försöker resa sig (vilket han inte är i närheten av att göra ännu men han ser så rolig ut där han ligger). Började förresten med smakportioner idag och han verkligen älskade det! Antar att amningen nästan kommer att ta tvärt slut med den aptiten han hade på maten. Vi sa stopp efter 5 tsk, men han hade gärna ätit mer. Får väl ge lite i morgon igen men sedan ökar vi nog om inte kroppen protesterar på något sätt.