Vi som plussat efter IVF i mars/april 2009
Hej tjejer!
Jag har hittat hit iaf. Allt bra med både mig och bebisar men jag är inne i en lite trött period. Varit i U-a några dagar och att ha helansvar blir rätt jobbigt i längden. Igår svor jag ett antal gånger efter att ha släpat bebisar, bilstolar, halva vagnen (den ryms inte i hissen hos mina föräldrar), skötväska o packning till bilen. När hälften var inlastat lyckades det dessutom komma en taxi som träffade en vattenpöl så både jag o vagnen blev duschade. Som tur var satt bebisarna redan i bilen och som tur var för taxi uppsala hade jag inget batteri i mobilen annars hade jag ringt och krävt gratis taxi minst ett år!!!
Var ute och sprang i morse och trist nog så håller inte mitt knä Blir så less, provar en gång får ont i typ 2 veckor, vilar och sen provar jag igen och sådär håller jag på. Så surt!
Men nu ska jag laga middag till sambon som är ute på bebispromenad. Tror att detta är första gången som jag är hemma i lgh utan bebisar sen dom föddes. Sen ska jag gå på Kvarteret Skatan med ett par kompsiar. Ska bli så kul att komma ut även om jag inte har en aningn om vad det handlar om. Bara knät håller att gå på till tunnelbanan.
KRamar till er alla!