Tygblöjetråden 24
allstå jag menade att tvättlappar och wipes kostar också (tygtvättlappar med...) ja ni fattar kanske vart jag vill komma..
allstå jag menade att tvättlappar och wipes kostar också (tygtvättlappar med...) ja ni fattar kanske vart jag vill komma..
min sambo älskar tygisar, vi har också kört vanliga på resor och det stinker och läcker. Så vi hyllar dem bägge två. väldigt skönt. Billigt är det också eftersom vi kör vikisar och blöjbyxor. Dessa har vi fått tag på begagnat med så det blir ju extra billigt. Vi får väl se hur länge det funkar innan pojken blir för rörlig på skötbordet. NÅgon här som kört vikisar hela tiden???
¨jag sydde egna amningsinlägg av vanlig tunn flece och flanelltyg i mitten. Det har funkat superbra
Hej jag undrar om det är någon här inne som använt vikblöjor hela perioden eller läänge iaf. Har ni kört samma vikning hela tiden, eller övergått till limpvikning eller så???
insåg precis en sak!!! att så länge vi använder tygblöjor så sparar vi 1 föräldrardag :D
Vi kör tygisar och har fått eller köpt begagnat, så efter tredje månaden så ligger vi bara på pluss!!
lycka till candra :)