Tygblöjetråden 24
Buspojkarna: prova på tradera eller blocket kanske.
Buspojkarna: prova på tradera eller blocket kanske.
Rutvävda tycker jag va bra med ull byxa och rispapper har du ingen nytta av i början.
TygTiger: Nu har jag fått tummen ur och beställt snappis från Alvehamn! De har bara toddler hemma, men de hade själva använt den storleken från nyfödd så det kan funka.
Maken är ännu inte övertygad, men även om han nu får för sig att använida engångsblöjor så kan jag ju köra med tygisar! Det är bättre än bara engångs!
Jag vill börja testa dem NU!
Kul att dagis är positiva :) Kian ska börja hos dagmamma i augusti och hoppas verkligen hon vill använda tygblöjor på honom, vi använder ju pocket så det är ju väldigt simpelt men man vet ju aldrig. Ska väl hälsa på här fram över och tänkte nog ta upp det redan då. Min mamma tycker till och med att pockets är lättare än vanliga engångs och då har hon reumatism och ont i händerna. Hon använde vikisar på oss när vi va små. :)
Vi kör med Juniblöjan babyheaven och ecobubs men dom är väldigt lika i konstruktionen alla är sido knäppning på.
Ja jag hade tänkt att investera i fler PUL påsar med dragkedja. Tar med blöjor för demonstration givetvis, håller tummarna att hon ska vara positivt inställd till det.
Vet inte men på Ica finns euroshoper och det kan du använda. Jag använder via sensitiv flytande till våra pockets det funkar super bra
Ja ocean dubbeldryg går bra.
Det finns en bra lista på sjalbarn, flytande är bra men tvålhalten ska inte överstiga 5%