Vet inget om wonderworks! Köpte ett startkit med 3 wonderoos pocket onesize i härliga minkyfärger på babykind. De har ett mindre ilägg (men ändå tjockare än fuzzybunz ilägg) och ett bambuilägg som man viker tredubbelt. Tror att det blir bra nattblöjor av dem. Men har inte hunnit testa!
Har testat fuzzubunzen nu och de är underbara! Tvätt på förmiddagen, var torra runt kl 14 och då åkte första blöjan med ett ilägg på. Bytte vid 16 men den kändes i princip torr. Satte på en ny med ett ilägg och lät den vara på fram till nattblöjebytet kl 20. Ilägget var ganska blött men blöjan kändes torr ändå. Tog två ilägg till natten och bytte i morse kl 6. Inget läckage men två ganska blöta ilägg, men inget blött närmast rumpan. Till skillnad på hur det är efter en natt med vikis, flanellinlägg och ullbyxa. Börjar ångra att jag inte köpte en uppsättning tidigare. Pluttis är 6 månader nu och jag knäppte på hål 3 på samtliga resårer, andra bensnappisen och andra i midjan. Köpte 6 st pocket onesize och är beredd att beställa fler!
Hela beställningen med 3 wonderoos + 3 tvättlappar+ en rulle rispapper + en liten pul-påse i ett kit + 6 fuzzybunz gick på 1400 kr på babykind. Tror jag skulle gå runt på lika många till, och så har jag ju vikisar med ullbyxor att ta till vid behov.